Tnkte att ni mste ju f en liten update om hur det gick
Det fick bli en Belladonna Banger, crystal. En av f med vibrator och som inte r ful. Ska vara 8'' runt, mtte den till 19. ver ollonkanten s r den vl ca 20.
Jag slog in den i nallebjrnspapper

Nr hon ppnade paketet s blev hon shockad ver storleken och skratta en hel del

Sen tvingade jag henne att bertta varfr hon ville ha den. Hon ville prova p hur det r att knnas riktigt fylld, som jag redan visste sklart

Sen fick hon smrja in den med glidmedel och frska rida in den p en pall. Det gick trgt och jag hade lite dligt med tlamod s hon fick lgga sig p rygg istllet. Det gick relativ snabbt tills den gick in. Nr ollonkanten gick in under blygdbenet fick hon riktigt ont. Det rann trar och hon ville inte riktigt n mer. Ja misstnkte att det skulle gra ont

Det gick ver p en liten stund. Jag vnde p dildon s kanten kom mot rumpan, funkade ven bra att med kanten framt sen samtidigt som jag trck lite bakt frn sidan av den. Sen pumpade jag henne med den ganska lnge, djupt, lnga tag, hammra lite i botten, tog ut och satt in den. Det gjorde lite smont hela tiden fr henne, mest nr jag pumpa lnga tag, knde hur trgt detgick. Jag frgade om hon knde sig fylld och berttade t henne vilket styggt litet luder hon var m.m.

Det gick segt fr henne. Vanligtvis s gr det fr henne p en gng. Det gick fr henne till slut, bara en vanlig orgasm, ingen super. Knde lite i henne, svullet och gick inte att fista. Sen knullade jag henne, det var sknt i och med att hon var s pass svullen och s var det fint glid

Hon fick kraftigare orgasmer d.
Hon var m i tv dagar eftert och vill inte ha den igen. Men det fr bli nn gng senare i alla fall

Fittan var som vanligt eftert, inte n slappare.
Hon va njd med det hela frutom att den gjorde lite ont och inte kunde ge henne nn superorgasm.