2009-11-02, 21:19
Medlem
DemHerrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomastoman
Vilket slseri p korv!

Inte alls, finns bara ett stt att stoppa den - Ahlgrens Falukorv.
Citera
2009-11-02, 21:21
Medlem
Ipwns avatar
Fr jag frga hur du sedan ska konkurera ut denna falukorvsdildo? Tvivlar ju p att du har omkrets som en kolaburk om man sger s. Eller?
Citera
2009-11-03, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
De flesta tjejer tror att de gillar det, tills de kommer underfund med att 18 cm'arn egentligen var 14-15 osv. Men vi kan ju inte beskylla dem fr att vara taffliga p uppskattningen nr de flesta killar grna lgger till ngra cm p det mtningen egentligen visade. Sen finns det givetvis dem som har koll och ven gillar strre modeller men sger en tjej att allt under 22-25 i lngd r fr litet skrattar jag och hoppas hon nn gng blir tryckt av en sdan lngst in, fr hon se hur sknt det var.

Ja men ds, bara att kra p allts. Jag undrade bara varfr hon s grna i princip ville ha en dildo med omkretsen av en burk upp i fittan, men alla r vi ju olika.

Ja, n, s pass bra koll har hon inte. Hon vet vad fr storlek killar har normalt p sina snoppar sedan hon har hrt och lst i media. Nu vet hon ju att en burk r 21 runt och att en falukorv r 19. Nu tror hon att 18 blir, det tror jag med.
Citera
2009-11-03, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Fr jag frga hur du sedan ska konkurera ut denna falukorvsdildo? Tvivlar ju p att du har omkrets som en kolaburk om man sger s. Eller?

Inte kan jag ju konkurrera med det, men tjejer sger ju alltid att kta vara r bst. Vi fr se. Inte fr att det spelar s stor roll men det r ju 18 som gller. Inte en burk men nstan en falukorv.
Citera
2009-11-03, 01:58
Medlem
cannabes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinSamuelsson
Sjlv kpte jag faktiskt en dildo till flickvnnen som gick att koppla till USB-uttaget, mycket uppskattat
Lter inte som en pryl hippie-brudarna kommer lgga sina slantar p!
Citera
2009-11-03, 08:01
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pippa
Inte kan jag ju konkurrera med det, men tjejer sger ju alltid att kta vara r bst. Vi fr se. Inte fr att det spelar s stor roll men det r ju 18 som gller. Inte en burk men nstan en falukorv.
D blir det ju en Medisterkorv!

Frn Wikipedia:
Medisterkorv pminner om falukorv och frekommer frmst i Skne och Danmark. Jmfrt med falukorven r medisterkorven ngot smalare.
Citera
2009-11-03, 09:45
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
D blir det ju en Medisterkorv!
Stackars Prinskorven, jag mste kpa ett paket av ren sympati
Citera
2010-02-04, 02:37
Medlem
Tnkte att ni mste ju f en liten update om hur det gick

Det fick bli en Belladonna Banger, crystal. En av f med vibrator och som inte r ful. Ska vara 8'' runt, mtte den till 19. ver ollonkanten s r den vl ca 20.
Jag slog in den i nallebjrnspapper Nr hon ppnade paketet s blev hon shockad ver storleken och skratta en hel del Sen tvingade jag henne att bertta varfr hon ville ha den. Hon ville prova p hur det r att knnas riktigt fylld, som jag redan visste sklart Sen fick hon smrja in den med glidmedel och frska rida in den p en pall. Det gick trgt och jag hade lite dligt med tlamod s hon fick lgga sig p rygg istllet. Det gick relativ snabbt tills den gick in. Nr ollonkanten gick in under blygdbenet fick hon riktigt ont. Det rann trar och hon ville inte riktigt n mer. Ja misstnkte att det skulle gra ont Det gick ver p en liten stund. Jag vnde p dildon s kanten kom mot rumpan, funkade ven bra att med kanten framt sen samtidigt som jag trck lite bakt frn sidan av den. Sen pumpade jag henne med den ganska lnge, djupt, lnga tag, hammra lite i botten, tog ut och satt in den. Det gjorde lite smont hela tiden fr henne, mest nr jag pumpa lnga tag, knde hur trgt detgick. Jag frgade om hon knde sig fylld och berttade t henne vilket styggt litet luder hon var m.m.
Det gick segt fr henne. Vanligtvis s gr det fr henne p en gng. Det gick fr henne till slut, bara en vanlig orgasm, ingen super. Knde lite i henne, svullet och gick inte att fista. Sen knullade jag henne, det var sknt i och med att hon var s pass svullen och s var det fint glid Hon fick kraftigare orgasmer d.
Hon var m i tv dagar eftert och vill inte ha den igen. Men det fr bli nn gng senare i alla fall Fittan var som vanligt eftert, inte n slappare.

Hon va njd med det hela frutom att den gjorde lite ont och inte kunde ge henne nn superorgasm.
Citera
2010-02-04, 09:51
Medlem
G.Gordon.Liddys avatar
Det kom trar? Lter som om hon gillade det - not. Varfr anvnda ngot som orsakar smrta och obehag (ifall man inte gr igng p SM frsts)?

Personligen har jag inget emot stora dildos. Men det skall vara msesidigt. Ett X gillade stora saker. Det var inget hon visste om sjlv frn brjan. Och jag mrkte inte det heller, dvs att hon var slapp. Hon var lika tajt som andra. Men av en hndelse s testade vi en gng med en stor grnsak (fr den fanns av en hndelse tillhands) och hon gillade det. Det ena ledde till det andra och vi (jag) kpte en riktigt stor dildo. Visserligen krvdes den en viss invnjningsperiod. Nervositet och ovana gjorde sitt till ocks. Men efter ett tag s gillade hon den riktigt mycket. Men den kom bara fram ibland. Genom ren s blev det strre leksaker.

Blev hon slapp? Nej. Var hon slapp innan? Nej. Hon var fdd med en frmga att kunna tja sig mer drnere n vad genomsnittet kunde. Hon kanske var lite strre n normalt men inget som jag mrkte (vilket jag skrivit tidigare) Vad mnga verkar tro r att tjejers fittor kommer in 2 storlekar. Tajta som ett sugrr eller slappa som Tingsdalstunneln. Precis som vi killar fds med olika storlekar p vra kukar (med undantag frr oss alla p Flashback som bara har FB-storlek) s r det lika dant fr tjejer. Och varfr skulle det inte vara s? Ett annat X till mig var oerhrt tajt och efter uppvrminng s blev hon marginellt strre. Delvis fr att hon var fdd s men ven delvis fr att hon saknade frmgan att tja sig. Det kan vara delvis hur hon var funtad med muskler men ven psykologiskt.

Och s det dr om att tjejer som har slussat ett dagis skulle vara slappa. Inte sant. Visst fr deras muskulatur en riktig workout nr barnet skall ut. Musklerna blir tjda till extrema grnser och ibland mer. Fr vissa r det enormt jobbigt och smrtsamt (tnk en tajt tjej) men fr andra som r lite strre (inte fr den delen slappa) och har frmgan att slappna av s r det inte lika illa (men fortfarande smrtsamt). Eftert s drar muskulaturen ihop sig men det finns naturligtvis alltid en viss risk att de inte r lika tajta som innan. Men det betyder INTE att de pltsligt har blivit slappa.

Jag har legat med "MILF:s" (som har klmt ut 1-2 ungar) som har varit tajta. Och ven icke-mammor som har varit strre n MILF:arna. Hur anatomin r hos en tjej beror mest p genetiska anlag om man kan sga s. Och s r den psykologiska faktorn viktig ocks. Fittan p en kt tjej "kar i storlek" jmfrt p hur den var innan. Det mrks speciellt precis innan orgasmen.
Citera
2010-02-04, 14:38
Medlem
Det blir ju direkt lite svrare nr det r en skarp kant. Hade jag varit vldigt frsiktig s hade ju kanten inte gjort ont. Tanken var ju ocks att det ska kosta lite nr man ber om att f prova en stor dildo Nu blev ju det hr typ blixtsmrta och det r var ju inte meningen eller kul. N inte SM, bara vanligt smisk.

Knns ju som att det ska vara en risk fr slapphet men bara man inte tar fram en stor grej ofta s r det nog ingen fara precis som du sger. Knns ju sknt att hra Att ha ftt barn behver inte gra en slap, jag har ocks erfart det. Men ntt som en del missar eller inte tnker p r ju att tjejer r slappa innan mensen och efter mensen s r det tajta! Stmmer alltid.

Nervositet och psykologi, helt klart sant. Mycket drfr mnga tror analet r tajt. I brjan r det ju lite tajt ven om tjejen slappnar av men efter en liten stund frsvinner det. Gller ju ocks att man kan hlla emot sprutet
Citera
2010-02-04, 17:23
Medlem
G.Gordon.Liddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pippa

Knns ju som att det ska vara en risk fr slapphet men bara man inte tar fram en stor grej ofta s r det nog ingen fara precis som du sger. Knns ju sknt att hra Att ha ftt barn behver inte gra en slap, jag har ocks erfart det. Men ntt som en del missar eller inte tnker p r ju att tjejer r slappa innan mensen och efter mensen s r det tajta! Stmmer alltid.
Det dr med innan mensen knner man till (naturen har d ven sett till att chansen till graviditet r strst). X:et med stora leksakerna var som mest avslappnad d. Bde till vad vi hittade p svl som drnere. Det resulterade ett antal gnger i mina enda fistingupplevelser. Men efter mensen s var det absolut inte aktuellt.
Citera
2020-11-12, 16:58
Medlem
stortans avatar
Nu nr falukorven r hotad
( https://www.aftonbladet.se/ )
s undrar jag hur du tar detta vidare?
Ska du hamstra? Brdkavel?
Sg att lburk var uppe som frslag.
Har du provat Krusovice Imperial, den finns p 3 liters.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in