2009-11-02, 12:19
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuck-you
det finns lite olika
SA JA JU!

Finns förstås andra tillverkare som gör både större och mindre korvar, men jag tror att 6 cm är mest vanlig.
Citera
2009-11-02, 12:51
Medlem
miqqqas avatar
För mig känns det som en mardröm att någon skulle försöka trycka upp något SÅ stort i mig men alla gillar väl olika saker... Glöm inte glidmedel bara!
Citera
2009-11-02, 13:31
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pippa
Jag måttade en ölburk precis, den var 21cm runt. Jag tror tjejen får nöja sig med en dildo på 18, hon tyckte 20 lät bra. Jag hittade på nätet en dildo på 20 och så stod det en colaburk brevid, då blev hon osäker. Sen när vi sökte vidare så hittade vi en fin genomskinlig med vibrator som tjejen tyckte om. Nackedelen var ju att den är 20 runtom.

Jag får alltså söka vidare efter en fin en som har vibrator och är 18. Tjugo hade väl kanske kunnat gå i fittan men jag vill ju kunna köra den i röven hennes också. Får kanske fråga henne ifall hon vill ha en av varje.

Har hon fått någon slags fix ide om att hon ska ha en sjukt grov dildo?
Eller är det bara det gamla vanliga "jag-har-inget-hum-alls-om-storlekar, jag-tror-alla-killar-har-minst-20-cm-snase". 18 cm omkrets lär ju vara en jävla pain in the ass iallafall, inte tror jag så många uppskattar att ta det i fittan heller. Gör som ni vill, men tänk på att medelomkretsen på en snase ligger 5-6 cm under dildostorleken ni tänker på.
Citera
2009-11-02, 13:56
Medlem
Själv köpte jag faktiskt en dildo till flickvännen som gick att koppla till USB-uttaget, mycket uppskattat
Citera
2009-11-02, 14:25
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Eller är det bara det gamla vanliga "jag-har-inget-hum-alls-om-storlekar, jag-tror-alla-killar-har-minst-20-cm-snase". 18 cm omkrets lär ju vara en jävla pain in the ass iallafall, inte tror jag så många uppskattar att ta det i fittan heller
De flesta tjejer gillar det, de vet inte om det bara.
Citera
2009-11-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Jag mätte precis en falukorvsskiva.

Ca 6 cm i diameter, så det borde bli en omkrets på ungefär 19 cm. Finns förstås andra tillverkare som gör både större och mindre korvar, men jag tror att 6 cm är mest vanlig.

Tack för hjälpen Det var inte stor skillnad mot 18 :/
Citera
2009-11-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Eller är det bara det gamla vanliga "jag-har-inget-hum-alls-om-storlekar, jag-tror-alla-killar-har-minst-20-cm-snase". 18 cm omkrets lär ju vara en jävla pain in the ass iallafall, inte tror jag så många uppskattar att ta det i fittan heller. Gör som ni vill, men tänk på att medelomkretsen på en snase ligger 5-6 cm under dildostorleken ni tänker på.

Hon har väl hyffsad koll på kukar. Så hon vill ha en sjukt grov och lång. Det blir väl så om man porrfilmsknullar sin tjej typ fem gånger i veckan i flera år, plus avsugningar, å så köper man nya dildosar då och då å annat snusk, kollar porr tillsammans (var länge sen). Sen är det ju fullt med sexnoveller på nätet och sen så har vi ju familjeliv. Sen kanske hennes tjejkompisar har nå stora dildosar. Kan det gå nån annan väg då? Det är nog något som man får ta på köpet med resten.

Sen så ska det bli jävligt najs att köra upp den i henne
Senast redigerad av pippa 2009-11-02 kl. 14:57.
Citera
2009-11-02, 14:55
Medlem
Alltså en 15 runtom skulle ju kunna funka men inte i detta fallet. Jag har väl lite FB i omkrets. Nästa steg är ju 18, kan fan inte hitta nån annan. Det är ett jävligt stort steg men men. Får se vad jag hittar
Citera
2009-11-02, 15:16
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
De flesta tjejer gillar det, de vet inte om det bara.

De flesta tjejer tror att de gillar det, tills de kommer underfund med att 18 cm'arn egentligen var 14-15 osv. Men vi kan ju inte beskylla dem för att vara taffliga på uppskattningen när de flesta killar gärna lägger till några cm på det mätningen egentligen visade. Sen finns det givetvis dem som har koll och även gillar större modeller men säger en tjej att allt under 22-25 i längd är för litet skrattar jag och hoppas hon nån gång blir tryckt av en sådan längst in, får hon se hur skönt det var.

Citat:
Ursprungligen postat av pippa
Hon har väl hyffsad koll på kukar. Så hon vill ha en sjukt grov och lång. Det blir väl så om man porrfilmsknullar sin tjej typ fem gånger i veckan i flera år, plus avsugningar, å så köper man nya dildosar då och då å annat snusk, kollar porr tillsammans (var länge sen). Sen är det ju fullt med sexnoveller på nätet och sen så har vi ju familjeliv. Sen kanske hennes tjejkompisar har nå stora dildosar. Kan det gå nån annan väg då? Det är nog något som man får ta på köpet med resten.

Sen så ska det bli jävligt najs att köra upp den i henne

Ja men dåså, bara att köra på alltså. Jag undrade bara varför hon så gärna i princip ville ha en dildo med omkretsen av en burk upp i fittan, men alla är vi ju olika.
Citera
2009-11-02, 15:50
Medlem
DemHerrens avatar
http://www.facebook.com/video/?oid=22331388530
Citera
2009-11-02, 19:08
Medlem
Bomastomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemHerren
http://www.facebook.com/video/?oid=22331388530

Vilket slöseri på korv!
Citera
2009-11-02, 19:17
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomastoman
Vilket slöseri på korv!

Det är väl inget som hindrar att man skivar den och steker den sen när den fullgjort sina plikter så att säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in