2009-11-01, 18:52
Medlem
Tjena.

Jag stötte under helgen på en kille som hade byggt om en astma inhalator (Sa han iaf)

Han påstod att han hade rohypnol och nå mer som jag inte riktigt hörde vad det var, var en massa z och x i namnet har jag för mig.

Han påstod att det lugnande honom.

Är det ens möjligt att bygga om en inhalator till nå dylikt och vad kan det ha varit mer än rohypnol i den?
Citera
2009-11-01, 18:57
Medlem
Bgubbes avatar
Tror han menade xanor?

Det är väll möjligt att byta ut innehållet i den mot krossade tabletter ja. förstår inte mening med det dock.
Citera
2009-11-01, 18:59
Medlem
_RHCP_s avatar
Xanor eller rohypnol eller vad han nu säger han har i är väl knappast tillämpat för inhalering, vilket astmamediciner är. Låter korkat tycker jag.
Citera
2009-11-01, 19:00
Medlem
Izkariots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newb3

Är det ens möjligt att bygga om en inhalator till nå dylikt och vad kan det ha varit mer än rohypnol i den?

Det är väl klart som fan de går att bygga om en astma inhalator....
Rätta mig om jag har fel men astma inhalatorn portionerar ut en viss mängd pulver (Vanligtvis någon form av astma medecin) som man sedan inhalerar..

Någon större ombyggnad bör man inte behöva göra men däremot byta ut astma medecinen mot rohypnol och vad den andra substansen nu var..

Själv har jag ingen som helst koll på kemikaliska (Stavning jag vet) substanser så vad de andra var har ja ingen aning om..

Edit: små stavfel...
Citera
2009-11-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bgubbe
Tror han menade xanor?

Det är väll möjligt att byta ut innehållet i den mot krossade tabletter ja. förstår inte mening med det dock.

Hur funkar xanor då?
Vet inte varför han byggt om den, men det ser ju lite oskyldigt ut med en inhalator. Folk reagerar säkert mer om man sitter och käkar tabletter på en fest.

Han verkade rätt nöjd med sitt bygga iaf :P tyckte det lät lite MacGyver ;P

Blir det samma effekt att dra ner det i lungorna?
Citera
2009-11-01, 19:28
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Hur funkar xanor då?
Vet inte varför han byggt om den, men det ser ju lite oskyldigt ut med en inhalator. Folk reagerar säkert mer om man sitter och käkar tabletter på en fest.

Han verkade rätt nöjd med sitt bygga iaf :P tyckte det lät lite MacGyver ;P

Blir det samma effekt att dra ner det i lungorna?

Borde inte din polare ha koll på allt eftersom han redan använder den?
Citera
2009-11-01, 19:33
Bannlyst
Var det inte någon här på forumet som hade en ombyggd astma inhalator till sitt stash när han var ute?
Tror ju mer på det än att han skulle inhalera krossade tabletter, det låter ju bara skumt.
Citera
2009-11-01, 19:46
Medlem
bluetech123s avatar
Det skulle ju låta mycket mer logiskt om det var en nässpray-pump han hade sin droglösning i. För enkel intranasal administrering.
Citera
2009-11-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDorian
Borde inte din polare ha koll på allt eftersom han redan använder den?

Det är ingen kompis till mig
Citera
2009-11-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Var det inte någon här på forumet som hade en ombyggd astma inhalator till sitt stash när han var ute?
Tror ju mer på det än att han skulle inhalera krossade tabletter, det låter ju bara skumt.

Han inhalerade direkt ur pumpen, såg när han använde den.

Var mest nyfiken på att höra om det var skitsnack.
Citera
2009-11-02, 01:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Han inhalerade direkt ur pumpen, såg när han använde den.

Var mest nyfiken på att höra om det var skitsnack.

förmodligen nån som ville visa sig tuff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in