• 1
  • 2
2009-11-01, 14:12
Bannlyst
http://sydsvenskan.se/lund/article56...en-stulen.html

Ja vem har stulit hennes pokemonkort? någon som har några ledtrådar?
2009-11-01, 14:14
Medlem
Det kan vara Team Rocket som ligger bakom det.
2009-11-01, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NintendoDS
Det kan vara Team Rocket som ligger bakom det.

Snarare x-team kanske
2009-11-01, 14:15
Medlem
Nazipolizeis avatar
Ja vad ska man förvänta sig med en blå regering...
Idag är det pokemon kort, imorgon kanske magic... när ska vi ställa ner foten egentligen?
2009-11-01, 14:18
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
– Jag tänkte liksom bara shit.

Hör och häpna gott folk, det nya spännande språket är här och jag tänker liksom bara shit.
2009-11-01, 14:38
Medlem
langaocbs avatar
Syndicate legion eller top dogz eller black cobra eller lion family warlords...
2009-11-01, 14:53
Medlem
Vem fan sysslar ens med Pokémonkort nu för tiden?

Det var inne när jag var i hennes ålder, eller tja... t.o.m. yngre. Och det var nästan 10 år sedan. Herregud.
2009-11-01, 16:08
Medlem
_abous avatar
Fyfan, vem gör något sånt här?!
En sak om det var några Bulbasaurs och Charmanders man blev av med, men Celebi och Rayquaza Level X, där går fan gränsen, klart som fan hon blir förbannad!
2009-11-01, 16:23
Moderator
skunkensunes avatar
Även om det är lätt att förstå att man vill göra sig lustig över vad som stals visar händelsen på en långt mer allvarligare och tragisk utveckling av vårt samhälle. Människor som inte kan eller bryr sig om skillnaden på vad som är mitt och ditt. Personen/personerna ifråga som har stulit kortet har med största sannolikhet utfört liknande handlingar tidigare och kommer knappast sluta heller i och med detta. Idag Pokemonkort, imorgon helikopterrån och ja, jag är helt seriös med detta påstående.

Förhoppningsvis, men knappast troligt, kommer tjuvarna att åka ditt och få någon form av uppläxning som kanske gör att de får sig en tankeställare och kommer in på rätt spår.
2009-11-01, 16:35
Medlem
Gwildors avatar
Jag tyckte faktiskt lite synd om det lilla flickebarnet, men "– Jag tänkte liksom bara shit" fick mig att skratta högt
2009-11-01, 16:38
Medlem
klasklätters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Fyfan, vem gör något sånt här?!
En sak om det var några Bulbasaurs och Charmanders man blev av med, men Celebi och Rayquaza Level X, där går fan gränsen, klart som fan hon blir förbannad!

Jag håller med. Det kanske var den här M-falangen eller K-falangen som dom skriver om i Sydsvenskan hela tiden som behövde lite nya pokémonkort.

Sjukt iallafall!
2009-11-01, 18:26
Bannlyst
korten är hittade !!!!!!!!!!

http://sydsvenskan.se/lund/article56...na-korten.html
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem