Fyfan, vem gör något sånt här?!
En sak om det var några Bulbasaurs och Charmanders man blev av med, men Celebi och Rayquaza Level X, där går fan gränsen, klart som fan hon blir förbannad!
Även om det är lätt att förstå att man vill göra sig lustig över vad som stals visar händelsen på en långt mer allvarligare och tragisk utveckling av vårt samhälle. Människor som inte kan eller bryr sig om skillnaden på vad som är mitt och ditt. Personen/personerna ifråga som har stulit kortet har med största sannolikhet utfört liknande handlingar tidigare och kommer knappast sluta heller i och med detta. Idag Pokemonkort, imorgon helikopterrån och ja, jag är helt seriös med detta påstående.
Förhoppningsvis, men knappast troligt, kommer tjuvarna att åka ditt och få någon form av uppläxning som kanske gör att de får sig en tankeställare och kommer in på rätt spår.
Fyfan, vem gör något sånt här?!
En sak om det var några Bulbasaurs och Charmanders man blev av med, men Celebi och Rayquaza Level X, där går fan gränsen, klart som fan hon blir förbannad!
Jag håller med. Det kanske var den här M-falangen eller K-falangen som dom skriver om i Sydsvenskan hela tiden som behövde lite nya pokémonkort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!