Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag kan rekommendera dig att kämpa på tills du inte orkar mer sen så kämpar du på ännu mer..
Orkar du inte längre och vill ta ditt liv så använd dig för guds skull inte av många förslag som har givits här i denna tråden. Många förslag här kan man klara sig ut levande, speciellt när man har en hög tolerans av vissa preparat, som du antagligen kommer få.
Tex heroin ca 1g + benso är absolut inget säkert alternativ, speciellt inte om man har en hög tolerans.
Heh, trådskaparens och hur det var för mig känns väldigt olika.
Visst behandlingsperioden var verkligen inte rolig, men för egen del var ju ändå det värsta rädslan för att dö, som man ju direkt trodde skulle vara fallet när man fick diagnosen ställd. (Så tankar på att ta sitt liv när rädslan ligger i att dö..hm nej detta har verkligen aldrig ens funnits i mina tankar)
Nu för tiden är ju detta dock långt från sant, visst har man otur och det sätter sig i hjärnan eller viktiga organ, samt då inte får hjälp i tid, så är ju risken stor, men flertalet av de som får Cancer klarar sig faktiskt idag även om det är riktigt jobbigt att behöva gå igenom behandlingar etc.
Jag gick 5 månader innan dem ens kom fram till att jag hade lymfomcancer som de hette, började någonstans i magen på mig.
men sen så beror ju allt på åldern på den som får Cancern, samt var den sätter sig från start, jag vara bara ca 25 år när jag fick det.
Börjar Cancern tex i hjärnan, så kan det ju lätt hinna bli försent innan man får behandling.