• 3
  • 4
2009-11-01, 13:05
Medlem
MohinderHerbs avatar
Dexofen + sjuttis = Hejdå
2009-11-01, 13:56
Medlem
SMD FBs avatar
Jag kan rekommendera dig att kämpa på tills du inte orkar mer sen så kämpar du på ännu mer..

Orkar du inte längre och vill ta ditt liv så använd dig för guds skull inte av många förslag som har givits här i denna tråden. Många förslag här kan man klara sig ut levande, speciellt när man har en hög tolerans av vissa preparat, som du antagligen kommer få.
Tex heroin ca 1g + benso är absolut inget säkert alternativ, speciellt inte om man har en hög tolerans.
2009-11-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag kan rekommendera dig att kämpa på tills du inte orkar mer sen så kämpar du på ännu mer..

Orkar du inte längre och vill ta ditt liv så använd dig för guds skull inte av många förslag som har givits här i denna tråden. Många förslag här kan man klara sig ut levande, speciellt när man har en hög tolerans av vissa preparat, som du antagligen kommer få.
Tex heroin ca 1g + benso är absolut inget säkert alternativ, speciellt inte om man har en hög tolerans.

Heh, trådskaparens och hur det var för mig känns väldigt olika.

Visst behandlingsperioden var verkligen inte rolig, men för egen del var ju ändå det värsta rädslan för att dö, som man ju direkt trodde skulle vara fallet när man fick diagnosen ställd. (Så tankar på att ta sitt liv när rädslan ligger i att dö..hm nej detta har verkligen aldrig ens funnits i mina tankar)

Nu för tiden är ju detta dock långt från sant, visst har man otur och det sätter sig i hjärnan eller viktiga organ, samt då inte får hjälp i tid, så är ju risken stor, men flertalet av de som får Cancer klarar sig faktiskt idag även om det är riktigt jobbigt att behöva gå igenom behandlingar etc.

Jag gick 5 månader innan dem ens kom fram till att jag hade lymfomcancer som de hette, började någonstans i magen på mig.

men sen så beror ju allt på åldern på den som får Cancern, samt var den sätter sig från start, jag vara bara ca 25 år när jag fick det.

Börjar Cancern tex i hjärnan, så kan det ju lätt hinna bli försent innan man får behandling.
Senast redigerad av Elrandhir 2009-11-01 kl. 14:47.
2009-11-01, 19:30
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Tack för många användbara och utförliga svar.
Många tack även för den omtanke några av er visar.

Kanske det inte är så jävligt att genomgå en behandling ändå?
Mina farhågor rör sig mest runt alla operationer och cytostatikabehandlinarna.

Men hur som helst har jag i alla fall fått svar på mina frågor. -Tack.

Jag har dessutom bestämt mig för att acceptera och påbörja behandlingen och se hur jag känner då.

Bra jobbat!!

Det är bara att hålla ut och vara stark, det kommer säkert att belöna dig i slutändan!

Jag önskar dig all lycka!
2009-11-01, 19:43
Medlem
bluetech123s avatar
Jag tycker verkligen du ska prova att genomföra behandlingen TS! Din familj kommer verkligen uppskatta att du kämpar och du kan räkna med att få allt stöd och motivation du behöver från dom.

Bra att du tänker om lite. Lycka till!
2009-11-01, 19:45
Medlem
Vet inte vad jag stör mig mest på: Att TS inte kunde använda den tråd som redan finns eller att folk går off-topic precis som i den andra tråden, eller ännu mer, med moraliserande och råd som ingen efterfrågat.
2009-11-01, 20:10
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
E du dum i huvet? Ska du ta livet av dig när du kan överleva? Du har en son. Ditt jävla svin

Ibland får man faktiskt vara lite ego
2009-11-01, 21:41
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAfag
Ibland får man faktiskt vara lite ego
ja, när man tar sista mjölken utan att dela med sig.
2009-11-01, 22:34
Medlem
Krim1s avatar
Heroinöverdos eller benso + alkohol.
2009-11-22, 14:16
Medlem
laxes avatar
...

Citat:
Ursprungligen postat av Snapper
Om man vill ta självmord, är det inte då bättre att bara hoppa fram framför ett tåg istället för att ta piller eller annat och riskera att överleva. Om du ställer dig framför ett tåg som åker i låt oss säga 100 km/h så har du ingen chans.
Men det man isåfall skulle kunna göra är att ta någon drog för att minska nervositeten.
Ont lär det iallafall inte göra, om man inte klantar sig ordentligt och tvekar i sista sekund
så det är bättre att hoppa framför ett tåg som körs av en människa och innehåller flera hundra människor som kommer få uppleva detta än att ta ihjäl sig med ett piller?
2009-11-22, 14:37
Medlem
Himmler!s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=594165 Tråd låst.

Mod.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in