2009-10-31, 01:10
Medlem
Beatass avatar
Någon som vet om det rör sig om en inföding eller någon i studentboende?

En person fördes till Centrallasarettet i Karlstad efter att ha hoppat från en balkong i Forshaga i Värmland.

.
- Personen hoppade från andra våningen. Enligt de första rapporterna kan personen vara allvarligt skadad, och denna är förd i ambulans till sjukhuset. Det verkar som ett det är en fest som gått åt fanders på något sätt, säger Jan-Åke Sjöström som är länsvakthavande befäl vid polisen i Värmland.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.17...d-till-sjukhus
Citera
2009-10-31, 01:15
Medlem
Pratbubblans avatar
Så här står det i Aftonbladet:

Citat:
Mannen, som uppges vara mellan 20 och 25, är förd till Centralsjukhuset i Karlstad med allvarliga skador.

– Det inträffade under en fest i en lägenhet. Flera vittnen uppger att mannen tog sats och sedan sprang ut och hoppade. Vi missstänker inget brott i nuläget, säger Jan-Åke Sjöström, länsvakthavande befäl vid polisen i Värmland.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6043825.ab
Citera
2009-10-31, 01:16
Medlem
Funderade själv då jag bor på andra våningen. Jag parkerar bilen utanför lgh på gatan, och brukar glömma att lägga i handbromsen lite då och då.

Om jag såg genom fönstret att bilen började rulla, skulle jag klara att hoppa över räcket ner på gräsmattan utan större skador och stoppa rullningen av bilen ? Jag tror fan det, men i onyktert tillstånd känns det som att du kan landa ruskigt fel

Att tanken kommer att du står i hopptornet och ska dyka
Citera
2009-11-07, 01:43
Medlem
ClosingTimes avatar
Ursäkta offtopic, men vad studerar man i Forshaga om man bor på studentboende där?
Citera
2009-11-29, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClosingTime
Ursäkta offtopic, men vad studerar man i Forshaga om man bor på studentboende där?
Fiske/hund gymnasium finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in