Citat:
Ursprungligen postat av MickeForsberg
Det är en äkta version av Windows 7 Professional, har även testat med RC-versionen, där jag istället fick bluescreen vid installationen.
Nej det är därför jag inte hittar något om det, jag hittar INGEN som har haft ett liknande problem! Bara massa om att Vista får samma meddelande efter en uppdatering, och då ska man återställa filerna som nämns.
Men eftersom jag inte ens får komma in till installationsfönstret så...
Du far alltsa inte ens komma in till installationsfonstret? Det later ju jattekonstigt... Men du har en USB-sticka som du gjort bootbar och kopierat over ISO:n till? Har du testat att gora om proceduren med diskpart, kan du inte skriva ner exakt hur du gar tillvaga?
Har du testat om du kommer in till installationsfonstret om du bootar upp en annan dator med USB-stickan?
Grejen ar ju att om du bootar med USB-stickan sa maste det vara dar problemet ligger eftersom att datorn inte ska bry sig om harddisken overhuvudtaget...
Det finns ett program som heter WinSetupFromUSB som du skulle kunna testa, senaste versionen ar 0.2.1 eller nat, jag gjorde en trad om det for bara nagon dag sedan faktiskt. Testa med det och se om det funkar.