Den musikala delen såg jag inget fel med. Visst var det annorlunda, men på ett bra sätt. Sången är dock inget för mig. Men lägg märke till den mer "rena" sången i refrängen. Hade hela låten gjorts till något liknande hade det varit trevligare. Men jag gillar ändå denna covern!
Han har riktigt grymma Rush videos, bl.a. har han en hel konsert från Counterparts Tour, i bra kvalité, dvd kvalité, vete fan vart han har fått det ifrån.
Det har cirkulerat många inofficiella Rush-videos på torrentsidor som t.ex Dimeadozen under åren. Pro-filmade konserter (med fler kameror, klippta etc) har slunkit ut då och då och publikfilmade desto oftare.
Det har cirkulerat många inofficiella Rush-videos på torrentsidor som t.ex Dimeadozen under åren. Pro-filmade konserter (med fler kameror, klippta etc) har slunkit ut då och då och publikfilmade desto oftare.
Man behöver ingen invite, dom avregistrerar inaktiva medlemmar regelbundet så kollar man då och då går det utmärkt att registrera sig. Själv har jag lagt ner att byta eller skicka boots och inte pysslat med det på länge.
Man behöver ingen invite, dom avregistrerar inaktiva medlemmar regelbundet så kollar man då och då går det utmärkt att registrera sig. Själv har jag lagt ner att byta eller skicka boots och inte pysslat med det på länge.
Men kan du inte bara skicka den till mig via typ dropbox? Snäääälla!
Jag har säkert nått du vill ha, jag har fullt med Rush bootlegs!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!