2009-10-29, 17:07
Medlem
koths avatar
Det står ett meddelande på min kompis dator om att windows är oäkta. Hur löser man detta?
2009-10-29, 17:11
Medlem
candystashs avatar
Blir det ett Genuine fel ?
Lite mer information skulle hjälpa
2009-10-29, 17:13
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod

Om nu TS syftar på ej laglig version och hur man går förbi detta så finns denna tråd -> https://www.flashback.org/showthread.php?t=305272
2009-10-29, 17:14
Medlem
neptunitys avatar
Som candystash säger så skulle lite mer information hjälpt. Men iaf så finns det flera program så man kan cracka windows med ute på piratbay, kör själv med ett sådant
2009-10-29, 17:23
Medlem
koths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neptunity
Som candystash säger så skulle lite mer information hjälpt. Men iaf så finns det flera program så man kan cracka windows med ute på piratbay, kör själv med ett sådant

Det står ett meddelande att det är programvaruförfalskning och att man ska fixa det. Jag skrev en tråd om detta för ett par månader sedan och fick då en fil som fixade problemet.

Men jag hittar inte den tråden som jag startade. Kan man se de trådar man skrivit i någonstans?
2009-10-29, 17:25
Medlem
Zoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koth
Det står ett meddelande att det är programvaruförfalskning och att man ska fixa det. Jag skrev en tråd om detta för ett par månader sedan och fick då en fil som fixade problemet.

Men jag hittar inte den tråden som jag startade. Kan man se de trådar man skrivit i någonstans?
Finns på din profil.
2009-10-29, 19:04
Medlem
koths avatar
Hm, den tråden finns inte kvar.

Tillbaka till frågan, hur löses det?
2009-10-29, 19:58
Medlem
koths avatar
Någon som vet!?
2009-10-29, 20:02
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koth
Någon som vet!?

Nu löper denna tråd ut mot det inlägg som jag gjorde kl.Idag 17:13

Du använder den tråd som pekas ut på inlägget. Där är den officiella WGA-tråden som då handlar om just ditt ämne.

Tråden leder inget vart då den kommer avslutas med hänvisning till ovan tråd.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in