2009-10-30, 23:25
Medlem
RadicalKicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mudpac
Konstigt att muslimer ska ha egna skolor, hade svenskar försökt göra skolor för bara svenskar hade de blivit ett jävla liv.

Vad snackar du om?
Det finns hur många kristna skolor som helst.
Citera
2009-10-30, 23:29
Medlem
expanderbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redna
Kåldolmar,julgran och whiskey. Svenskt så det förslår.
Inte för många på ett och samma ställe. Grundregel 73:B

Ärligt talat blev du tappad som liten ? det handlar ju inte om influenser som tagits hit av svenskar som rest utomlands utan om att de vill bygga ett muslimskt center på världens mest sekulariserade land,

sluta sug på tummen och häng med lite istället.
Citera
2009-10-30, 23:53
Medlem
Rednas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expanderbatong
Ärligt talat blev du tappad som liten ? det handlar ju inte om influenser som tagits hit av svenskar som rest utomlands utan om att de vill bygga ett muslimskt center på världens mest sekulariserade land,

sluta sug på tummen och häng med lite istället.

Inte vad jag vet.
Jag förstår din synpunkt och ser dessa centers som ett dåligt inslag i ett större perspektiv, men kan bara konstatera att utan influenser utifrån blir vi ett gäng som "ger" high six.
För många och för tätt har aldrig löpt väl ut.
Citera
2009-10-31, 00:15
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Inte vad jag vet.
Jag förstår din synpunkt och ser dessa centers som ett dåligt inslag i ett större perspektiv, men kan bara konstatera att utan influenser utifrån blir vi ett gäng som "ger" high six.
Vad menar du med "vi"..?

Islamiska och MENA-influenser är redan inavlade så till den grad att de inte kan fungera i ett modernt postindustriellt sekulärt samhälle. Jag har inget emot arbetskraftsinvandring men import av socialt, intellektuellt och genetiskt handikappade gynnar inte Sverige på något sätt, varken socialt, ekonomiskt, kulturellt eller genetiskt.
Citera
2009-10-31, 00:20
Medlem
Citat:
Inte vad jag vet.

Sympatisk avatar. I övrigt var det mest dumt. Så utan Islamitiska center uppstår ett hittills ickedokumenterat problem med vår genpool? Dessutom ska genpoolen räddas av folk som kört kusingifte i tusentals år?
Citera
2009-10-31, 02:27
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadicalKick
Vad snackar du om?
Det finns hur många kristna skolor som helst.

I ett kristet land ja, är det så konstigt?
Men hade vi velat göra skolor där bara svenskar fick gå hade det blivit ett jävla liv.
Citera
2009-10-31, 10:20
Medlem
RadicalKicks avatar
Citat:
Men hade vi velat göra skolor där bara svenskar fick gå hade det blivit ett jävla liv.

Ja, religiösa friskolor är något konstigt. Och sverige är knappast kristet, utan i huvudsak ateistiskt. Jag tycker att alla ska få religionsundervisning på lika villkor. Sen vet jag inte vilka "vi" skulle vara som ville införa apartheidundervisning, men det är självklart förbjudet att utestänga någon från en skola på grund av personens etnicitet.
Citera
2009-10-31, 11:59
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadicalKick
Ja, religiösa friskolor är något konstigt. Och sverige är knappast kristet, utan i huvudsak ateistiskt. Jag tycker att alla ska få religionsundervisning på lika villkor. Sen vet jag inte vilka "vi" skulle vara som ville införa apartheidundervisning, men det är självklart förbjudet att utestänga någon från en skola på grund av personens etnicitet.

Givetvis är sverige generellt ateistiskt, men vi räknas fortfarande som ett kristet land. Att bygga en Moske och skola för muslimer här fyller ingen mening för integration överhuvudtaget.

apartheidundervisning vet jag inte heller vilka "vi" skulle vara. Ja , det är det säkert. En kristen skola får nog inte så många ansökningar från araber ,och en islamsk skola får nog inte så många ansökningar från en Svensk eller västerlänning eller vad det nu må vara. Det problemet är nästan inte relevant. Problemet är för mig att man vill bygga ett eget samhälle i det svenska, på det sättet slippa att deras barn/släktingar vad det nu må vara blir integrerade.
Citera
2009-10-31, 21:02
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Watchman
Vänligen kalla inte de fördömda muhammdanska staterna för heliga, inget heligt med de, enbart förbannelse och satanism. Deras död är nära förestående, snart har Gud tröttnat på de rejält, det har redan börjat mullra.
De och deras nationer är förbannade av Gud.

Det här djäuvlscentret ska självklart inte finnas på Svensk mark, detta är mark givet till svenskarna av Gud Fader självt, muhammadanernas gud satan har inget med saken att göra, man försöker enbart stjäla något som inte är deras.
Precis som man gjort i snart 1400 år, ni tror väl inte att Nordafrika var muhammadanskt, eller Persien, Indonesien osv.
De områden blev övertagna genom att folken där agerade lika korkat som svenskarna och gick på de patetiska lögnerna, i koranen står det klart och tydligt att de ska ta över världen åt satan, även om deras gud inte kallar sig satan så visar deras frukt att han är satan.

Och nej katoliker är INTE Kristna så kom inte med den halmgubben.
Vänligen dra inte Satans namn i smutsen genom att koppla ihop Honom med löjliga abrahamitiska dödskulter som islam, judendomen eller kristendom. Det är ingen skillnad mellan islam, judendom och kristendom, det är samma skit i olika förpackningar.
Citera
2010-07-24, 11:32
Medlem
30 000 till ramadankampanj

Citat:
30 000 får skattebetalarna hosta upp när Helsingborgs kommun beviljat anslag till en kampanj som ska sprida information om ramadan och stärka muslimers självkänsla.

Tänk så många mål mat stadsmissionen i Helsingborg kunde leverera för 30 000.

http://politisktinkorrekt.info/2010/...amadankampanj/
Senast redigerad av ascheberg 2010-07-24 kl. 11:37.
Citera
2010-08-03, 19:39
Medlem
gipfel22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
30 000 till ramadankampanj

Tänk så många mål mat stadsmissionen i Helsingborg kunde leverera för 30 000.

http://politisktinkorrekt.info/2010/...amadankampanj/

Såg just på nyheterna. STACKARE!
Citera
2010-08-03, 19:41
Bannlyst
Citat:
inte i Spanien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in