Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-28, 12:42
Medlem
Promotions avatar
Efter att ha läst detta inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Bahaha Jag är inte seriös för 5öre i mina trådar. Jag gör det endast för tidsfördrift (Nej, de är inte seriösa).

Hur kan du ta ett forum så seriöst? Jag har aldrig stavat fel heller.
i denna tråden:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1040002

så efterlyser jag en regel på flashback som förhindrar den typen av beteende (lögner och påhitt som tidsfördriv.)

Varför? Därför att jag inte tycker att folk som ljuger om och om igen borde ha sitt konto kvar.

Jag har i alla fall gått igenom reglerna och kan inte hitta något han bryter mot när han gör så.
Citera
2009-10-28, 12:50
Medlem
tältpinnes avatar
Kfk, leta upp det i regelverket, torde vara tillämpligt.
Citera
2009-10-28, 12:50
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promotion

i denna tråden:

så efterlyser jag en regel på flashback som förhindrar den typen av beteende (lögner och påhitt som tidsfördriv.)

Varför? Därför att jag inte tycker att folk som ljuger om och om igen borde ha sitt konto kvar.

Jag har i alla fall gått igenom reglerna och kan inte hitta något han bryter mot när han gör så.
Problemet är att en hel del folk är så jäkla pantade på FB att man inte vet om dom ljuger som ett tidsfördriv eller är precis så vrickade som deras inlägg antyder.
Citera
2009-10-28, 12:56
Medlem
JackArrows avatar
Om folk vill vara mytomaner eller bara slänga massa onödiga kommentarer som inte är emot reglerna låt dem göra det. Det är inte precis så att det skadar någon av oss eller dem. Sen om du tror att folk trollar är det väl bara att ignorera personen och gå vidare till nästa seriösa tråd.
Citera
2009-10-28, 12:58
Medlem
Promotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Om folk vill vara mytomaner eller bara slänga massa onödiga kommentarer som inte är emot reglerna låt dem göra det. Det är inte precis så att det skadar någon av oss eller dem. Sen om du tror att folk trollar är det väl bara att ignorera personen och gå vidare till nästa seriösa tråd.

Jag är ingen mod, men jag gissar att det är både tidskrävande och irriterande att plocka bort helt meningslösa trådar.
Citera
2009-10-28, 13:04
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Jag är ingen mod, men jag gissar att det är både tidskrävande och irriterande att plocka bort helt meningslösa trådar.

Därför är dom nog glada för ett rp på tramstrådar.
Citera
2009-10-28, 13:11
Medlem
pang olufsens avatar
Det behövs inga nya regler, tramstrådar och Kfk sköter moderaterna alldeles utmärkt, glöm inte att rapportera inläggen så går det fortare.
Citera
2009-10-28, 13:20
Medlem
epost72s avatar
Citat:

i denna tråden:

Lustigt att se alla dessa gnälltrådar från en massa idioter som gormar om krav på nya regler osv, när man sedan tittar i tråden som det gnälls om så har TS inte ens bemödat sig med att skicka en RP på inlägget.

Att folk inte är ärliga är inte mycket att göra åt för övrigt.
Citera
2009-10-28, 14:42
Medlem
Promotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Det behövs inga nya regler, tramstrådar och Kfk sköter moderaterna alldeles utmärkt, glöm inte att rapportera inläggen så går det fortare.

Det finns ingen övergripande regel som förbjuder tramstrådar - vilket är vad jag efterlyser.

Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Lustigt att se alla dessa gnälltrådar från en massa idioter som gormar om krav på nya regler osv, när man sedan tittar i tråden som det gnälls om så har TS inte ens bemödat sig med att skicka en RP på inlägget.

Att folk inte är ärliga är inte mycket att göra åt för övrigt.

Är det mig du syftar på som en idiot här, eller? Du kan i alla fall bemöda dig att inte prata om mig i tredje person i så fall.

Om det är mig du syftar på så får du gärna förklara vad du menar. "En RP"? En rapport på inlägget jag citerade? Av vilken anledning, off topic?

Om man klickar rapportera inlägg så är första anledningen "0.00. Annat / Vet ej" - visst, här kan man ju rapportera vad man vill. Men det skulle lika gärna kunna finnas en "0.0x. Trams"
Citera
2009-10-28, 14:46
Medlem
Citat:
Det finns ingen övergripande regel som förbjuder tramstrådar - vilket är vad jag efterlyser.

Är det mig du syftar på som en idiot här, eller? Du kan i alla fall bemöda dig att inte prata om mig i tredje person i så fall.

Om det är mig du syftar på så får du gärna förklara vad du menar. "En RP"? En rapport på inlägget jag citerade? Av vilken anledning, off topic?

Om man klickar rapportera inlägg så är första anledningen "0.00. Annat / Vet ej" - visst, här kan man ju rapportera vad man vill. Men det skulle lika gärna kunna finnas en "0.0x. Trams"

Jo, men hur ofta är inte trams OT? Sällan som det finns trams som håller sig till topic tycker jag.
Citera
2009-10-28, 14:48
Medlem
epost72s avatar
Citat:

Jag syftar på ett ett flertal idiotiska gnälltrådar, inte enbart din...
RP = Rapportera inlägget. om du finner det opassande.
Allra minst som OT, trams och OT går under samma regel.
Citera
2009-10-28, 14:49
Medlem
Promotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Jo, men hur ofta är inte trams OT? Sällan som det finns trams som håller sig till topic tycker jag.

Det handlar inte om inlägger jag citerade, utan tidsfördrivet han beskriver att han ägnar sig åt. D.v.s. att posta strunttrådar av diverse innebörd.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag syftar på ett ett flertal idiotiska gnälltrådar, inte enbart din...
RP = Rapportera inlägget. om du finner det opassande.
Allra minst som OT, trams och OT går under samma regel.

Ungefär samma som ovan. Man kan inte rapportera OT i en tråd som är skapad för ändamålet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in