2009-10-28, 00:23
Medlem
xid0ns avatar
Pendlat mellan goninflammation, frkylning och feber senare tre veckorna och hamnat en bit bakom resten p sprkundervisning (japanska) och undrar om ni har ngra tips hur jag skall komma ikapp. Just nu s r lektionerna jobbiga att vara p d dessa utgr frn att man kan de sedan tidigare kapitel. Ser mig inte sjlv som en person som kan lsa in 3~ kapitel ur en textbok och lra sig allt frn detta.

Har ni ngra ider? Grna hur jag skall komma igng d jag r ypperligt seg/lat fr att faktiskt stta mig ner och pbrja studerandet.
Citera
2009-10-28, 00:33
Medlem
Skandiss avatar
S du ligger 3 veckor efter, vilket medfr att alla lektioner r vrdelsa eftersom du r spass efter i lroplanen. Du saknar ocks initiativ att plugga in kursen fr dig sjlv.

...Elchocker mjligtvis?
Citera
2009-10-28, 02:18
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandis
S du ligger 3 veckor efter, vilket medfr att alla lektioner r vrdelsa eftersom du r spass efter i lroplanen. Du saknar ocks initiativ att plugga in kursen fr dig sjlv.

...Elchocker mjligtvis?

Haha, tack fr kvllens skratt
Citera
2009-10-28, 10:26
Medlem
xid0ns avatar
Mhnda att jag inte frklarade helt korrekt s har du en viss insikt dr.
Menade mer att jag skulle kunna lsa igenom alla sidorna men knns som att brja i en myrstack och vet inte hur mycket det skulle hjlpa. Det r vl en bra start I guess.

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in