Starta med din Win7 skiva, formatera och ta bort part. på HD'n, skapa nya, (kan göras i Win7 installationsprogrammet) installera Win7 som på vilken PC som helst.
Kör in din skiva med BootCamp drivrutiner efter installationen.
Finns BC 3.0 på nätet någonstans ifall du vill ha de senaste drivrutinerna
vilket är att föredra till Win7. Hur enkelt som helst.
Senast redigerad av drift 2009-10-28 kl. 13:38.
Starta med din Win7 skiva, formatera och ta bort part. på HD'n, skapa nya, (kan göras i Win7 installationsprogrammet) installera Win7 som på vilken PC som helst.
Kör in din skiva med BootCamp drivrutiner efter installationen.
Finns BC 3.0 på nätet någonstans ifall du vill ha de senaste drivrutinerna
vilket är att föredra till Win7. Hur enkelt som helst.
Om det var så enkelt så hade jag varit världens lyckligaste man haha.
Det går inte faktiskt, har testat att boota med windows 7 men det står att det inte gick att installera. Jag kommer in där man väljer ifall man ska formatera men går inte göra något. Varken installera/formatera
Låter konstigt? Kan du inte ta bort partitionerna menar du?
Detta måste du gör först, sedan slå ihop dom igen, därefter formatera.
Kör själv endast Win7 på min HD i Mac Pro.
Krånglar det för mycket är det ännu enklare att bara köpa en ny HD
som du använder till ditt WIN 7. Kostar inte så mycket nu för tiden.
Vad kör du för Mac förresten?
Nej, jag måste först ha OS X skivan så att jag kan ta bort partitionerna. Men problemet är att jag inte kan bränna OS X, vet inte varför. Har även OSX.DMG på min bärbara men först måste jag konvertera den till ISO för att sedan kunna bränna den, men har fastnat där med. Jag kommer knäcka min dator när som hahah.
Men med Win7 installationsprogrammet kan du ju ta bort partitioner och
skapa nya. Går det inte att ta bort OSX partionerna från det??
Dom dyker ju upp i listan för mig där i alla fall.
Nej, jag måste först ha OS X skivan så att jag kan ta bort partitionerna. Men problemet är att jag inte kan bränna OS X, vet inte varför. Har även OSX.DMG på min bärbara men först måste jag konvertera den till ISO för att sedan kunna bränna den, men har fastnat där med. Jag kommer knäcka min dator när som hahah.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!