Citat:
Ursprungligen postat av
Hansol
Du har en vana att glida på dina svar och efterhandskonstruera ,
Detta var din tidigare hållning, vilken inte är riktigt sann .
Att FXM har vart med i Ungern ,Tjeckien Thailand är väl ganska så självklart
iom att det är just staten som sålt vidare sina inventarier
Inga efterhandskonstruktioner, testa att läsa om tråden från början.
Svenska staten har i allra högsta grad inblandning i Brasilien affären, då man garanterar finansieringen.
Något som du då förnekar.