• 1
  • 2
2009-10-26, 00:01
Bannlyst
Känner att jag inte längre har några spärrar. Allt började sen jag gjorde slut med mitt livskärlek, för ett år sen, som utlöste deppression.

Nu idag, gör jag så konstiga saker. Nu på arbetsplatsen,tog jag hem en kollega, utan att ha hånglat med henne, körde jag upp ett finger i hennes anus, sen mobbade jag henne och skickade sms, och sa att fingrarna luktar fortfarande,tror jag måste tvätta händerna. Jag mobbade idag, senast min vice coach..jag hade tagit extra arbetspass i helgen, och kom dit, och gjorde inget, men fick lön. Jag sa till coachen, att idag siktar jag på att göra noll. Då sa han att jag lika gärna kan gå hem då, men då kontrade jag med att jag är ju bäst ändå på arbetsplatsen, och jag känner att jag kan unna mig med att komma hit, få lön, och vara helt oproduktiv. För att sen när jag träffar honom på tbanan,vara svinshyyst ochtrevlig mot honom.

Jag satt i tbanan, och jag fick ögonkontakt med en tjej genom fönstret då det speglades, varpå jag drar upp ett svinstort skrämmande leende, där jag visar tänderna, sen putar jag med läpparna, och blänger på henne, och hon fortsätter titta.

Ja mina spärrar bara fösvinner, jag blir mer och mer knäpp. Börjar jag utveckla psykopatisk störning, där mitt stalkande av exet,var en utlösande faktor, där jag började tänja gränser för vad som är normalt....

På arbetsplatsen, känner jag hela tiden, hur jag kan hota vem som helst, hur jag inte har någon som helst respekt för någon.

Så det är alltså, inga spärrar, i kombination med att jag inte känner respekt för någon. Är det tecken på ökat självförtroende, eller början till psykopatisk störning? Jag kan liksom ändra pesonlighet helt plötsligt, vara svin trevlig och socialt kompetent och lugn, till att ena sekunden, bli helt kall, gå fram till arbetskollegor,klappa till dom på ryggen, säga fan va bra jobbat, kör på nu för fan, och vara en helt annan personilghet.

Eller gå fram till en tjej och helt plötsligt smeka henne på kinden, säga vad gullig hon är, och typ totalt ändra stil, då jag vanligtvis kanske är trevig, och normal.

Börjar bli dum i huvudet? En annan trolig teori, är att mitt stalkande av exet har förstört min självbild, och att jag är helt lost, och vet inte vem jag är idag.

jag känner att jag inte kan dejta en tjej idag längre. Jag känner, jag har inget att ge...att hur kan jag ge någon kärlek, när jag känner mig så pass förvirrad?
Senast redigerad av superman666 2009-10-26 kl. 00:23.
Citera
2009-10-26, 00:19
Medlem
Du kanske bara hade behövt få lite spö? Det kan nog hjälpa en del. Prova dra till någon MC-klubb och uttala att du hatar folk med skinnvästar. Sen kanske du får en ny syn på livet.
Citera
2009-10-26, 00:23
Medlem
Herr_Oins avatar
Skickar över till Psykakuten, hör inte hemma i Relationer och samlevnad.

/Mod
Citera
2009-10-26, 00:26
Medlem
Ipwns avatar
Lite ot kanske men hur reagerade tjejen på när du stoppade upp ditt finger i hennes anus lite spontant sådär?

Ont: Uppenbarligen så vet du ju att du gör något fel sådu borde ju kunna hålla dig när du märker att du är påväg att göra något konstigt. Eller verkar det du gör för stunden helt normalt och logiskt och sen när du kollar tillbaka på det så är det bara sjukt?
Citera
2009-10-26, 01:08
Medlem
Hoozts avatar
Haha psykopatisk störning...

Ne men allvarligt, min första spontana tanke var också att du antagligen bara behöver få skallen insparkad. Men vem vet, sök professionell hjälp utanför FB?
Citera
2009-10-26, 08:01
Bannlyst
HAHAHAHAHHAHH jag vill föda dina barn!
Citera
2009-10-26, 08:15
Medlem
ta bort
Senast redigerad av NoSeat1 2009-10-26 kl. 08:33.
Citera
2009-10-27, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Almighty
Du kanske bara hade behövt få lite spö? Det kan nog hjälpa en del. Prova dra till någon MC-klubb och uttala att du hatar folk med skinnvästar. Sen kanske du får en ny syn på livet.

hahahahhahaha
Citera
2009-10-27, 02:22
Medlem
Det låter ganska flippat, men så länge du har självinsikten i behåll finns hopp om bättring. Du mår väl helt enkelt bara dåligt och hanterar det genom att tämja på gränserna - ett vanligt tema i filmer, hehe.
Citera
2009-10-27, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superman666
Känner att jag inte längre har några spärrar. Allt började sen jag gjorde slut med mitt livskärlek, för ett år sen, som utlöste deppression.

Nu idag, gör jag så konstiga saker. Nu på arbetsplatsen,tog jag hem en kollega, utan att ha hånglat med henne, körde jag upp ett finger i hennes anus, sen mobbade jag henne och skickade sms, och sa att fingrarna luktar fortfarande,tror jag måste tvätta händerna. Jag mobbade idag, senast min vice coach..jag hade tagit extra arbetspass i helgen, och kom dit, och gjorde inget, men fick lön. Jag sa till coachen, att idag siktar jag på att göra noll. Då sa han att jag lika gärna kan gå hem då, men då kontrade jag med att jag är ju bäst ändå på arbetsplatsen, och jag känner att jag kan unna mig med att komma hit, få lön, och vara helt oproduktiv. För att sen när jag träffar honom på tbanan,vara svinshyyst ochtrevlig mot honom.

Jag satt i tbanan, och jag fick ögonkontakt med en tjej genom fönstret då det speglades, varpå jag drar upp ett svinstort skrämmande leende, där jag visar tänderna, sen putar jag med läpparna, och blänger på henne, och hon fortsätter titta.

Ja mina spärrar bara fösvinner, jag blir mer och mer knäpp. Börjar jag utveckla psykopatisk störning, där mitt stalkande av exet,var en utlösande faktor, där jag började tänja gränser för vad som är normalt....

På arbetsplatsen, känner jag hela tiden, hur jag kan hota vem som helst, hur jag inte har någon som helst respekt för någon.

Så det är alltså, inga spärrar, i kombination med att jag inte känner respekt för någon. Är det tecken på ökat självförtroende, eller början till psykopatisk störning? Jag kan liksom ändra pesonlighet helt plötsligt, vara svin trevlig och socialt kompetent och lugn, till att ena sekunden, bli helt kall, gå fram till arbetskollegor,klappa till dom på ryggen, säga fan va bra jobbat, kör på nu för fan, och vara en helt annan personilghet.

Eller gå fram till en tjej och helt plötsligt smeka henne på kinden, säga vad gullig hon är, och typ totalt ändra stil, då jag vanligtvis kanske är trevig, och normal.

Börjar bli dum i huvudet? En annan trolig teori, är att mitt stalkande av exet har förstört min självbild, och att jag är helt lost, och vet inte vem jag är idag.

jag känner att jag inte kan dejta en tjej idag längre. Jag känner, jag har inget att ge...att hur kan jag ge någon kärlek, när jag känner mig så pass förvirrad?

Psykopati är en psykisk störning. Psykopatisk störning är vadå?
Psykopati är något man föds med. Mer eller mindre känslomässigt avtrubbade är alla. Alla gör saker de ångrar. Så länge du vet att du gör något fel så har du ingen störning.
Citera
2009-10-28, 01:34
Medlem
aisha51s avatar
om du inte varit så där tidigare och dessutom känner att du gör fel och ångrar dig så är du troligen inte psykopat. Framför allt verkar du ha dåligt självförtroende, vill provocera och få reaktioner.. Alltså få bekräftelse.
Jag skulle söka någon psykmottagning, för att få samtal hos någon vettig person. Du har säkert varit stressad och ledsen länge. Jag tycker symptomen mest lutar mot depression.
Citera
2009-10-29, 21:19
Bannlyst
jag vill också vet hur det gick med tjejen och fingret. tyckte hon om det eller fick du en smäll?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in