Jag jobbar p cc och vet inte riktigt hur tystnadsplikten vi har omfattar detta, men knner nd att jag kan bidra med ett bra svar eftersom jag r dr vldigt ofta.
- Lglimit cg's har bra vrde med vldigt mycket "underligt spel". Enda som kanske kan knnas konstigt r vl knslan av att spela s lgt med average 2-500kr framfr sig. Vill du ha betalt nr du trffar nt fr du iaf sitta p 10/10 el 20/20?
- jag anser att freezeout turren r vrldsklass. 10k startmarker och lngsam struktur. sndagar r det inte ovanligt med 50+ reggade spelare och bra stmning. nra inp lningshelger som denna helg brukar deltagarantalet vara strre. planerar du att komma in the money fr du dock budgetera 4h+ vid borden...
- strategi vid borden fr du lista ut sjlv, men det fixar du nog
- vxelsystemet ndrades fr ca ett r sedan till att du vxlar i pit-stand och fr marker dr. det uppskattas av de flesta eftersom det tar tid ifrn spel nr vxlingar ska gras vid borden osv. dock hnder det att folk kommer med sedlar till borden och tror att vxlingen sker dr, men NOOB-stmpel fr de vl inte fr det. missfrstnd kan hnda vem som helst...
lycka till. tror att ni fr det trevligt (hmm knns som att jag gr reklam fr cc. det var inte avsikten med mitt inlgg. antar att jag ger min uppfattning av en pokeravdelning som jag tycker fungerar vldigt bra...)
overnout