2008-04-26, 00:06
Bannlyst
Poppis ställe för de grönklädda att ligga och steka på nätterna. Särskilt efter det sanerats i höstas.
Citera
2008-04-26, 15:06
Medlem
MainTanks avatar
Jag har hört rykten om att det finns rörelsedeckare i SöS-tunneln, stämmer det?
Citera
2008-04-26, 15:20
Medlem
petser96s avatar
Folk gár ju dit dá och dá, inte har man hórt om rórelsedetektor... Kanske nára stationen, men tror inte.
Citera
2008-04-26, 15:27
Medlem
Farbror Sallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainTank
Det låter som att det skulle vara dyrare än att bara smälla upp en gallergrind. Osannolikt, med andra ord.
Citera
2008-04-26, 16:46
Medlem
[EcO]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
när jag traska runt vid södra stationen så kom det en bil där det stod Signaljour, ingen aning om vad de gör. nån som vet? förövrigt så var min kompis upp på väg för stegen när de kom, har ingen aning om de tog den eller inte.
Det är väl precis vad det låter som?
Järnvägen har ett signalsystem, därför behövs signaljouren om något fel uppstår.
Citera
2008-04-26, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MainTank

jepp det stämmer!
När det var katastrofövning i tunneln smällde csg upp rörelsedeckare för att vandaler inte skulle kunna ta sig fram till tåget.
Citera
2008-04-28, 21:18
Medlem
Puzznics avatar
Jag gick där för inte så längesen. Kom inga vakter/väktare eller liknande. Knallade upp på perrongen med uppsikt om att det inte var några som såg
Citera
2008-08-08, 16:23
Medlem
barbaskunks avatar
"SKRÄCKTUNNELN Spåren vid Skanstull har blivit en lekplats"

"Skanstullsbanan har varit avstängd för tågtrafik i cirka 15 år. Men sedan midsommar pågår testtrafik av nya säkerhetssystem."

Står att läsa i Metro idag på sidan 10 ifall det var någon som missat.
Citera
2008-08-08, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barbaskunk
\"Skanstullsbanan har varit avstängd för tågtrafik i cirka 15 år. Men sedan midsommar pågår testtrafik av nya säkerhetssystem.\"

Står att läsa i Metro idag på sidan 10 ifall det var någon som missat.

kan du scanna? skulle vara kul att läsa, e på landet nu! Saknar city
Citera
2008-08-08, 16:32
Medlem
barbaskunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejka112
kan du scanna? skulle vara kul att läsa, e på landet nu! Saknar city

Kolla in på http://metro.se/se/pdf/index.xml där finns pdfér utav alla deras utgåvor, iallfall för ett par dagar.

edit: finns visst ett bra tag tillbaka och även för andra länders utgåvor.
Citera
2008-08-08, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barbaskunk
Kolla in på http://metro.se/se/pdf/index.xml där finns pdfér utav alla deras utgåvor, iallfall för ett par dagar.

edit: finns visst ett bra tag tillbaka och även för andra länders utgåvor.

Stort tack, att jag inte tänkte på det. Annars hade jag väl fått UE mig fram till tidningen, tycker ofta man stöter på gamla tdningar när man UEar. Har bla hittat porrtidningar, claesohlsson katalog (från 2005!!!) och en massa gratistidningar. Man kan ta sig in under årstadalsbron där finns det asmånga metro och city, REKOMENDERAS om man vill ha lie lätt UE. Sjukt läskig känsla när tågen drar förbi framför näsan! Det ultimata vore om man hittade ett ex av everyday eller Stockholm News!! Om ni inte minns:
http://susning.nu/Stockholm_News
Jag kanske blev lite OT men jag tror den här posten gav er ganska mycket ändå nu ska jag in till stan igen.

på återseende/ F
Citera
2008-08-08, 17:11
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Sallad
Det låter som att det skulle vara dyrare än att bara smälla upp en gallergrind. Osannolikt, med andra ord.
Låter inte särskillt osannolikt alls. Fullt möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in