• 1
  • 2
2009-10-24, 17:31
Medlem
spyder123s avatar
Har alltid tänkt denna smiley () som att ögonen är dom som skumpar upp och ner. Nu när jag analyserade igen såg jag att det faktiskt fanns små prickar under "ögonen". Är det inte som jag har trott och att ögonen egentligen är ögonbryn?

Stör mig otroligt mycket på det så jag var tvungen att posta en tråd. Tycker också helt plötsligt att den blev groteskt ful, ta bort prickarna och gör dom skumpande grejerna till ögon om det nu inte redan är så.
2009-10-24, 17:39
Medlem
Farbror Fazers avatar
Vafan klart det är ögonbrynen som skumpar. Kan du flytta runt dina ögon så, då är du inte dålig
2009-10-24, 17:43
Medlem
SimonW50s avatar
Allt kan inte vara så som du vill vettu
2009-10-24, 17:46
Medlem
spyder123s avatar
Men jag menar att, klart det är ögonbrynen men att ögonen är stängda (klassisk ^^). Argh, kommer aldrig använda den igen. Och kanske ta bort dom som jag har gjort hittils.

Är det bara jag som inte upptäckt detta?!
2009-10-24, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Har alltid tänkt denna smiley () som att ögonen är dom som skumpar upp och ner. Nu när jag analyserade igen såg jag att det faktiskt fanns små prickar under "ögonen". Är det inte som jag har trott och att ögonen egentligen är ögonbryn?

Stör mig otroligt mycket på det så jag var tvungen att posta en tråd. Tycker också helt plötsligt att den blev groteskt ful, ta bort prickarna och gör dom skumpande grejerna till ögon om det nu inte redan är så.

Jaa, jag brukar alltid guppa upp och ner med ögonen...
2009-10-24, 17:48
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Men jag menar att, klart det är ögonbrynen men att ögonen är stängda (klassisk ^^). Argh, kommer aldrig använda den igen. Och kanske ta bort dom som jag har gjort hittils.

Tydligen. Fy va pinsamt

När vi ändå är inne på ämnet, vad fan är det meningen att --> ska föreställa? Att det är någon som är skamsen fattar jag med, men varför i helvete skulle man få ett fyrkantigt huvud för det? Och vad är gojjset under, hans tunga?
2009-10-24, 17:49
Medlem
Citat:

Så du menar om du stänger dina ögon, så syns de inte? Coolt!
2009-10-24, 17:50
Medlem
FINTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Tydligen. Fy va pinsamt

När vi ändå är inne på ämnet, vad fan är det meningen att --> ska föreställa? Att det är någon som är skamsen fattar jag med, men varför i helvete skulle man få ett fyrkantigt huvud för det? Och vad är gojjset under, hans tunga?

Han har ju en påse över huvudet, alternativt en skylt som döljer ansiktet.
Typiskt beteende gällande skam.
Sånt borde du veta.
2009-10-24, 17:54
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Ts:Leta dig fram till denna tråd.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=377482
2009-10-24, 17:56
Bannlyst
Hur fan kan du ha missat att det är ögonbrynen? Den heter ju evilgrin trots allt
2009-10-24, 18:07
Medlem
spyder123s avatar
Aja, skitsamma. Var mest chockad dom första 2 minuterna, gick över sedan.

(ändå fult)
2009-10-24, 18:10
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FINT
Han har ju en påse över huvudet, alternativt en skylt som döljer ansiktet.
Typiskt beteende gällande skam.
Sånt borde du veta.

aha! Fyfan va fult
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här