Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
Du har alltså frigjort minne nu? Det är bara göra tvärtom som du gjorde för att frigöra, men på C:\. Du klickar på C:\ i EASEUS och får den markerad, sen drar du den i kanten så den tillslut överlappar det fria utrymmet. Klicka runt och kolla lite, högerklicka på det fria utrymmet och kolla om du kan välja att slå ihop med C:\ eller liknande. Lägg upp en screenshot om du inte tar dig vidare.
Tack gode gud att du dök upp, jag har fastnat helt just nu och har inte den blekaste om vad jag ska ta mig till.
Jag frigjorde 6691 Mb på D:\ och tryckte sedan på apply, och det utrymmet kan jag nu se som oallokerat och logical.
De resterande 1004 Mb är NTFS och Primary
Men vad jag inte förstår nu är hur jag skall göra för att få över den oallokerade ytan till den primära C:\disken?
Dessutom, när jag tog bort den där audiogrejen som jag frågade om i min andra tråd som ingen ville svara på, så har jag nu blivit av med allt ljud

Hade för mig att windows hade sitt egna ljuddriver, vet du hur jag får i ordning på detta? Och fastän jag har tagit bort program på ca 1 gb så syns inte det när jag går in i properties på C:driven, verkar snarare som att den bara har blivit fullare....oerhört märkligt.
Vet du vad jag kan göra, Kruxillimux?