2009-10-23, 23:17
Medlem
Salorms avatar
Tjena,
Fick tipset att g in p bodegashop.com fr att hitta en whiskeysort som slutat sljas p systemet. Hittade en frbannad massa mrken billigare n vad jag kan kpa taxfree s funderar starkt p ett rejlt inkp av finwhiskey frn dessa herrar. r det ngon som har ngon info om bodegashop och som har handlat dr? Jag gillar inte att man mste betala innan man har varorna osv. r denna sida en bluff eller trs man testa?
Citera
2009-10-23, 23:41
Medlem
BridgeRocks avatar
Hnvisar dig till trden som behandlar det hr mnet: Lnkar till butiker som sljer billig alkohol till Sverige[samt diskussion]

Och detta inlgg dr han skriver rtt bra om bodegashop: https://www.flashback.org/showpost....postcount=3782
Citera
2009-10-24, 01:37
Medlem
Algebras avatar
Bestllde drifrn. Fungerade riktigt bra ven om det tog 1 mnad att f grejerna. Intrycket som jag fick r att de r vldigt serisa och jag kper grna drifrn igen. Men som sagt det tag 1 mnad att f ldorna s det r ett litet minus.
Citera
2009-10-25, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tjena,
Fick tipset att g in p bodegashop.com fr att hitta en whiskeysort som slutat sljas p systemet. Hittade en frbannad massa mrken billigare n vad jag kan kpa taxfree s funderar starkt p ett rejlt inkp av finwhiskey frn dessa herrar. r det ngon som har ngon info om bodegashop och som har handlat dr? Jag gillar inte att man mste betala innan man har varorna osv. r denna sida en bluff eller trs man testa?
har sker handlat frn Bodegashop.com ett tiotal gnger minst. Fungerar allt riktigt bra. Nu lste jag ocks p deras sida att Locadi har snkt fraktpriserna frn dom, s det r sjukt billigt nu
Citera
2011-09-12, 22:29
Medlem
Precis ftt paketet frn dom s det funkar bra att handla dr. Fast det som jag blev irriterad p r att dom kastade ldan som en flaska satt i. Bestllde 5 till flaskor bara fr att fylla paketet. Hade egentligen betalat samma porto bara fr den flaska. Orsak nog att aldrig handla dr fr min del
Citera
2013-01-15, 18:54
Medlem
Handlade dr fr ett tag sen, tog 2 mnader tills jag efter att ha ringt kundtjnst ett 20 tal ggr att f reda p att tullen tagit produkterna som till slut blev dubbelt s dyrt fr mig!! ETT rd kp ALDRIG drifrn!!!
Citera
2013-02-04, 20:14
Bannlyst
Jag har aldrig haft ngra problem med dom. Skitbra priser dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in