2010-09-21, 16:54
Medlem
xdrs avatar
Kränkning?

Som någon annan skrev i en annan tråd så är det dags för dags för SD och deras anhängare att vakna upp ur offerrollen nu och inse att "övertrampen" är en del av medias roll, då SD faktiskt sitter i riksdagen.

Det är inget unikt för SD utan sträcker sig över alla offentliga personer. Fyra eller fem allianspolitiker och otaliga socialdemokrater har avgått på grund av medias granskning. Att tv4 utmärker sig som lågvattenmärke rent journalistiskt är ingen direkt nyhet och inget unikt för deras behandling av SD.
2010-09-21, 16:55
Medlem
okok1s avatar
Bra att slynan visar vilken roll hon har i samhället och tjänar oss män. Islam FTW
2010-09-21, 16:56
Medlem
Trammiss avatar
Ifall det endast var sminkösen så är det ännu värre.
Den lilla horan ska ge fan i att driva med gäster som kommer dit frivilligt. Nåväl, hon gillar uppenbarligen
att driva med folk så vi får väl helt enkelt driva med kvinnan själv. Namn, adress och all information som kan tänkas hittas uppskattas!
2010-09-21, 16:59
Medlem
Aftonbladets smutskastning är bra för SD
Senast redigerad av AdamJones 2010-09-21 kl. 17:14.
2010-09-21, 16:59
Medlem
http://www.nsd.se/nyheter/kiruna/artikel.aspx?ArticleId=5612775

"En stadsdel i Kiruna - SD:s starkaste fäste i Norrbotten"

Citat:
Det som är utmärkande för Lombolo strand och Lombolo backe är den eftersatta yttre miljön, en relativt låg hyresnivå och att Migrationsverket hyr många lägenheter i området.
Tobias Ruotimaa bor i en annan del av Kiruna, men arbetar tillfälligt i området. Han förstår bakgrunden till Sverigedemokraternas framgångar.
- De vill ha ett Sverige där svenskarna ska ha jobb i första hand. Många är arbetslösa på grund av invandringen, säger han.
Anne Rågnäs och Yvonne Tiensuu anser att flyktingmottagningen har skapat orolig social miljö i området och att det kan vara en grogrund för ett missnöje.
2010-09-21, 17:02
Medlem
Det är så löjligt och omoget så man tror inte det är sant.

Istället för att diskutera sakfrågan så ägnar man sig åt sådant här kvalificerat trams. Tack och lov så är det inte en chans att Åkesson darrar en tum, han är störtskön och cool oavsett vilka tramsiga frågor han får.
2010-09-21, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
Det är oförskämt mot Jimmie Åkesson.
Det är oförskämt mot SD.
Det är oförskämt mot väjarna som lagt sin röst på SD.
Det är oförskämt mot ett demokratiskt statssskick.

Både Expressen och Aftonbladet + TV uppför sig otroligt illa. Det bör de straffas för.

Även Reinfelt uppför sig illa, både då han avrådde från att rösta på SD - det är något var och bestämmer själv - och när han nu vill utesluta SD från utskottsarbetet.

Man mår illa! Blir det omval så röstar jag på SD - enbart för demokratin och respektens skuld.

ja, det måste ju börjas dra folk inför rätta nu, hela jävla Sverige har blivit en sandlåda sen SD nådde riksdagen.

Sminkhoran kan få börja, med att statuera exempel. Offentlig ursäkt och avsked. Detär INTE hennes grej att stöka med programgäster och politiker. Detär fullständigt regelvidrigt och totalt oprofessionellt. Hon är där för att göra sitt skitjobb och det ska hon göra, varken mer eller mindre.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AdamJones
Att Aftonbladet, och alla andra stora medier, smutskastar SD med kampanjer är inte demokrati. Dem har en politisk makt och bör ta ansvar för sveriges så kallade demokrati. Jag berättade för mina vänner (jag bor utomlands) om denna popup på aftonbladet, och de trodde inte det var sant och ställde sig frågan hur sveriges största nättidning kunde ta till såna medel faktiskt. Väldigt ... desperat?
Fast det är klart, ju mer Jan Helin försöker, desto fler SD-anhängare får vi i Sverige, ja, se vilka som kom in i riksdagen.
Aftonbladets smutskastning är bra för SD

Finns det ingen här som råkar ha ett zombienätverk med datorer som bara väntar på att få köra en DOS-attack mot siter som Aftonbladet mfl.?
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sivispacem
Vad tycker ni om TV4,s "bus"?:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7823372.ab

Kommer de även att klä ut sig till massmördaren Stalin när kommunisten Ohly kommer?
Några andra förslag på hur de kan kränka demokratiskt valda politiker?

Skulle detta inträffa så skulle jag fan lägga rösten på V nästa val. Ohohoho.
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
http://www.nsd.se/nyheter/kiruna/artikel.aspx?ArticleId=5612775

"En stadsdel i Kiruna - SD:s starkaste fäste i Norrbotten"

Ändå är andelen för SD lägre i de större norrbottniska städerna där fler invandrare lär leva

http://www.val.se/val/val2010/valnatt/K/lan/25/index.html

SDs framgångar bygger alltså inte på att folk "bor nära resultatet av massinvandringen".
2010-09-21, 17:04
Medlem
om tv4 verkiligen ville skoja till det skulle dom könsstympat en liten flicka i sminkrummet.. eller varför inte stena en muslimsk kvinna som varit otrogen? ahhah det hade varit riktigt kul.............
2010-09-21, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Ifall det endast var sminkösen så är det ännu värre.
Den lilla horan ska ge fan i att driva med gäster som kommer dit frivilligt. Nåväl, hon gillar uppenbarligen
att driva med folk så vi får väl helt enkelt driva med kvinnan själv. Namn, adress och all information som kan tänkas hittas uppskattas!

Demokraterna talar.

Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Vilka är man som mår illa? Räcker det inte att ni vill befria landet från invandrare utan nu måste ni befria Sverige från humor med. Hur lång skall ni gå ?

Min fråga också. Men de har nog ritningarna för koncentrationslägren klara... Ops, nu kränkte jag visst Sverigedemokraterna. Snart blir jag väl "uthängd".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in