2010-09-16, 22:40
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Tycker det är fel att det är Nalin som pratar mot Jimmy. Däremot gynnar det här SD som fan.

Sossarna kände sig väl tvungna att låta en muslim ta en sista debatt mot Åkesson innan valet. Måna vågade väl inte göra bort sig igen, så man tof till en desperat åtgärd. Dock avgick ju Jimmie med en solklar seger.

På söndag kväll ska jag dricka whiskey. Dyr whiskey.
2010-09-16, 22:40
Medlem
Lackar som fan på fittorna som ska hålla i debatten som konstant
låter kärringen hålla tal med aldrig låter Åkesson kommentera.
Om du ska vara debattledare låt då folk prata lika mycket och va
objektiv din idiot.
Valet har hittills varit som en stor sandlåda där inte SD får
vara med och leka på samma villkor.
Som tur är tror jag en väldigt stor del av SD väljarna kan se igenom detta för vad det är.
Jimmy var dock inte så bra idag men som vanligt så lyckas inte svt hålla i en
debatt på ett bra sätt utan istället får de sitta och försvara felciterade rubriker och
känslotal från kärringar.
Senast redigerad av lukkassel 2010-09-16 kl. 22:44.
2010-09-16, 22:41
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mantovani
sd borde sträva efter ett minimum i media.
för var gång de uttalar sig, så gör det bort sig ännu mera.
senast för fem minuter sedan i debatt..

Snarare precis tvärtom, vilket också den kommunistiska "experten" konstaterade.
2010-09-16, 22:42
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Christian Westling.

Ah, uppfattade inte att det var en politiker, då var det inte fullt lika imponerande. Experten hade dock inte mycket till svar att komma med.
2010-09-16, 22:42
Medlem
Det var synd att Jimmie inte klappade till den snyftande påstått sekulära muslimen Äckel-Pekgul genom att fråga om hennes åsikter om hundar. Den religiösa tokan grät ju för fan nyss när hon pratade om hur hemskt det var för muslimer att Vilks hade tecknat en sketen rondellhund. "Snyft snörvel, för oss muslimer är ju hunden ett orent djur!" Bara det är ju tillräckligt extremt för att tvinga ut kärringa till ett annat och kanske hundfritt land!
2010-09-16, 22:43
Medlem
2big4yous avatar
SVT och sina "oberoende" experter
I morgon säger jag upp TV licensen.
Bra Åkesson,ända in i kaklet nu!!!!
2010-09-16, 22:44
Bannlyst
För det första: Nalin Pekgul var en av de sämsta debattörerna jag någonsin sett, alla kategorier. Jag försökte begrava mitt ansikte i handflatan när hon började mala på om alla de där personerna och den gamla artikeln. Hon verkar även vara någon slags revisionist och även sofist då hon förnekar det uppenbara enbart i syfte att försöka vinna debatten.

"Experterna" hoppas jag är sista gången vi ser i TV. Det var i paritet med Nalin i pinsamhet, speciellt hon med glasögonen som började staka sig och svettas när hon inte kunde komma på några argument utan insåg att hon trasslat in sig i sina PK-svamlerier. Det var nästan så man tyckte synd om henne, men bara nästan. Inte ska man ödsla känslor på en sådan rabiat hagga.
Medlem
Kul att Nalin jämförde Knutby (500 invånare) med de hundratusentals muslimer i svenska förslummade förorter. Verklighetsfrånvänt så det förslår. Och vadå att hon tog den kampen "och vann". Haha.

Eller Ekdahls kommentar om att det är väl bra om det blir mindre fläskkött i skolorna till förmån för halal. Skulle han kunna utveckla det ur kulinarisk, djurrättslig, eller kulturell synpunkt?
Medlem
så ni tycker att sverigedemokraten som yrade om att finland och japan skulle vara paradis på jorden, att han uttalande var slugt?
den killen är bombad och han är sverigedemokrat.
Medlem
AlexJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Du glömde svara på det här

https://www.flashback.org/sp25521317

Han uppträder som om han är påverkad ut av narkotika eller möjligen alkohol. Vill du att jag ska byta ut påtänd mot "troligen narkotika- eller alkoholpåverkad"? Gör detta någon skillnad för dig ifråga om huruvida SD:arna gör rätt eller fel som värjer sig?
Medlem
charkovs avatar
Jimmie sträckte fram handen och äckelpaddekärringen PEKGUL vägrade ta emot.
Ahh ja, Jimmie Åkesson ägde studion. SD 2010!.
Senast redigerad av charkov 2010-09-16 kl. 22:49.
2010-09-16, 22:45
Medlem
trailblasers avatar
Jag tyckte Jimmie var så jävla strålande i Debatt. Jag har länge strävat efter lite mer jävlaranamma från Jimmie, och han gjorde helt rätt när han ryckte in under "experternas utlåtanden".

Enda dåliga var väl ändå Westlings fråga. Som någon annan sa, för lätt att bemöta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in