Citat:
Ursprungligen postat av jobbin
Oavsett vem som startade bråket tycker du att Erik A beter sig som en ansvarig anständig politiker i videoklippet? Jag tycker dessutom att känns oseriöst med en politiker som youtube-vendettar med en ståupp komiker. Sånt kan fjortis-bloggare ägna sig åt.
Ja, jag tycker att det anstår en anständig poliitiker att freda sig genom att mota bort någon som är aggresiv.
Youtube-vendetta är helt nödvändigt tyvärr. För Erik får ju inte samma utrymme i media som Soran. Och jag är dessutom orolig att Sorans lögner kommer ha en direkt påverkan på valutkomsten.
Hans video kommer ses av flera hundratusen lättpåverkade unga människor, medan Eriks video kanske kommer nå upp till 50 000 tittare. Det kan handla om någon procent som tack vare Soran kommer vända partiet ryggen.
Bra propagandajobb måste jag säga. Soran måste känna sig stolt!
Rejdar: Benet, knät, vem faan bryr sig? Det spelar väl ingen roll om han så hade träffat uppe på låret, han siktar ju ändå mot burken. Och eftersom att jag VET att du ser att han siktar på burken så undrar jag lite smått: Varför ljuger du för att vinna politiska poänger?