2010-09-14, 18:43
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surreal.this
Jag förstår bara inte varför det inte finns någon bild på inristningen.

Sverigedemokraten har väl lika mycket egetansvar att fotografera det själv och lägga upp för allmän beskådan som vilken annan politiker hade gjort, eller menar du att Sverigedemokraten är förståndshandikappad?

Sverigedemokraterna skylls ju ofta för att agera martyrer. Du tror inte att det skulle bli ännu värre om han själv tog ett foto och sedan skickade till tidningarna?
2010-09-14, 18:43
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivorbell
Man ser ju hur han satsar men han är så full så han har ingen som helst tajming i sparken, oavsett om det var i huvudet eller på burken han försökte träffa. Och det ser verkligen inte ut som han siktar på burken på något sätt då hade han försökte med en "tåfis", vilket han inte gör. Nu blir det väl bara en spark på benet.

Nej nej. Det är inte alls vad vi ser i filmen, vilket alla utom du kan vara överens om. Det vi ser är precis det som beksrivs i pressmeddelandet. Almkvist försöker med en lite "tåfis" peta bort burken som OG-gangstern har hotat honom med. Man ser klart och tydligt att det mer är en "petrörelse" med foten än en spark syftad till att träffa någons kropp i avsikt att skada. Det finns ingen kraft över huvud taget bakom den. Almkvist gör bara en ett snap decision att försöka kicka undan burken när OG-gangstern skall till att plocka upp den igen.
2010-09-14, 18:45
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Överjävligt snedsteg av Almqvist. Skulle inte förvåna mig om SD förlorar röster på grund av detta. Det är ju uppenbart för vem som helst att han brukar onödigt våld i klippet.

Vart är våldet? Snälla, berätta.
2010-09-14, 18:45
Medlem
lol kallar dem det där spark så vet ifan..den lilla killen är väll kent E.

röstar ändå på sd o hoppas de får 10%+.

stödet borde öka när sånna här fjantiga negativa saker kommer upp varje jävla dag på nyheternas hemsidor
2010-09-14, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarbarernaAnfaller
Expressens slår på stort i vanlig ordning med sina krigsrubriker: "SD-toppar i bråk med tv-komikern" - Komikern Soran Ismail diskuterar med SD på gatan - slutar i kaos "Erik Almqvist, SD:s pressekreterare, sparkade mot en person."

Och givetvis kommer fårskallarna svälja hela historien utan att ta reda på bakomliggande fakta, givetvis var det Eriks fel, vi vet ju alla att han sparkade mot någon, och han är ju en stor hemsk rasist, så måste det ju givetvis vara, alldeles korrekt.

2010-09-14, 18:47
Medlem
The Rig Vedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce

stödet borde öka när sånna här fjantiga negativa saker kommer upp varje jävla dag på nyheternas hemsidor
Sd har en väljargrupp som är helt opåverkade av PK-slöddrets smutskastningar.

SD får i stället än mer sympatisörer.
2010-09-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliasHidden
Men varför tror du att burken är ett vapen som ska användas i kriget mot demokratin?

Nu får du gärna citera mig där jag skrev att en burk är ett
vapen som ska användas mot demokratin.
Enligt erik så hade killen hotad honom med att använda burken som ett vapen.
Därav försökte Erik avväpna honom med sparken mot burken och för att skydda sig
själv mot vedergärningar hade han guarden uppe.
2010-09-14, 18:48
Medlem
brisingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Vi vänder på ägget. Om detta hade varit Mona som sparkade mot samma person, hade du reagerat på samma sätt tror du?
Jag hade faktiskt inte brytt mig vad de har för politisk position. Alla människor har någon gångs slagits eller gett en liten spark.

Har du aldrig slagits?
2010-09-14, 18:49
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Överjävligt snedsteg av Almqvist. Skulle inte förvåna mig om SD förlorar röster på grund av detta. Det är ju uppenbart för vem som helst att han brukar onödigt våld i klippet.

han brukar inget som helst våld i filmen.
2010-09-14, 18:52
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
han brukar inget som helst våld i filmen.

"I triple guarantee you, there are no American soldiers in Baghdad."
2010-09-14, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Sverigedemokraterna skylls ju ofta för att agera martyrer. Du tror inte att det skulle bli ännu värre om han själv tog ett foto och sedan skickade till tidningarna?
Jag tror knappast att det är anledningen till att det inte finns någon bild utlagd. Tänker inte spekulera i anledningen för då får jag hela trådjäveln på mig.
2010-09-14, 18:53
Medlem
Anti-Misess avatar
Såg filmen innan. Vilket våld? Han försökte sparka bort läskburken som snubben tappade och hade hotat att slå honom med. Herregud! Och Soran Ismael är en jävla fitta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in