2010-07-08, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Gör dej inte dum igen. Du vet att överfallsvåldtäkter är en mindre del av alla våldtäkter, och samtliga våldtäkter är 0,22 % av invandrarna misstänkta för, 2,2 promille. Alltså är det en matematisk omöjlighet att det avgör den kriminella belastningen hos invandrare.
Det spelar ingen roll hur du räknar. Ett brott är ett för mycket. Det kommer du aldrig ifrån.
2010-07-08, 23:22
Bannlyst
REJDAR;
Får jag fråga dig en sak, vad är det egentligen du försvarar så desperat?
VAD är så jävla värdefullt för DIG att du är tvungen att göra ditt yttersta för att förvränga sanningen bakom dessa bestialiska brott?
2010-07-08, 23:31
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helfyllekille
REJDAR;
Får jag fråga dig en sak, vad är det egentligen du försvarar så desperat?
VAD är så jävla värdefullt för DIG att du är tvungen att göra ditt yttersta för att förvränga sanningen bakom dessa bestialiska brott?
Du gillar inte siffror som ställer dig i ett löjes skimmer va ?
2010-07-08, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Gör dej inte dum igen. Du vet att överfallsvåldtäkter är en mindre del av alla våldtäkter, och samtliga våldtäkter är 0,22 % av invandrarna misstänkta för, 2,2 promille. Alltså är det en matematisk omöjlighet att det avgör den kriminella belastningen hos invandrare.

I Norge där de har friare media, och de talar klarspråk ser det i alla fall ut så här:

100% av alla överfallsvåldtäkter utförs av invandrare
http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/voldtekt/innenriks/5759702/

Vill du läsa mer om invandrarnas överrepresentation i Sverige, se BRÅs rapport sidan 63-64
http://www.bra.se/extra/measurepoint/?module_instance=4&name=1brottslsveutland.pdf&url= /dynamaster/file_archive/051214/e7dae113eb493479665ffe649e0edf57/1brottslsveutland.pdf

Du låtsas som du inte förstår och tjatar med en dåres envishet att en minoritet av invandrare begår brott (vilket jag givetvis instämmer i). Men även om inte ALLA invandrare begår brott, så ser jag det som ett stort samhällsproblem att invandrare är kraftigt överrepresenterade när det gäller brott. Särskilt grova brott. Vi har ghetton dit räddningstjänsten inte törs åka. Bilbränder, våldtäkter, stenkastning etc har blivit vardagsmat i Sverige.

Bland vissa Afrikaner som kommer till vårt land blir en fjärdedel registrerade för brott under en femårig mätperiod (se BRÅ-rapporten s.63). Detta är de som åkt fast, inom båda könen, under endast 5 år. Om du endast mätte män, och inkluderar de som ej åkt fast, och utökar mätperioden till hela deras livstid...så blir rimligen de redan sjukt höga siffrorna flera faktorer högre.

Endast en idiot kan förneka att detta är ett problem. Även om inte ALLA invandrare begår brott.
2010-07-08, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn

Vad menar du?
Jag ifrågasatte en sak, har du med det att göra?
Men eftersom du så artigt klev in i pratstunden frågar jag dig också, varför fokuserar ni på detaljer istf att fördömma brotten?
Senast redigerad av Helfyllekille 2010-07-08 kl. 23:49.
2010-07-08, 23:53
Bannlyst
Citat:

Ps din fjolla, ju mer du exponerar dig med din sjuka mentalitet desto fler ser min signatur och röstar SD. Detsamma gäller i verkliga livet, ju mer ni idioter visar er desto fler kommer hata er.
2010-07-08, 23:56
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helfyllekille
Ps din fjolla, ju mer du exponerar dig med din sjuka mentalitet desto fler ser min signatur och röstar SD. Detsamma gäller i verkliga livet, ju mer ni idioter visar er desto fler kommer hata er.
Blev du arg ?

Sanningen är ju uppenbarligen om man far tro pa vad rejdar grävt fram, och han brukar ha koll pa siffrorna, att det är 2.2 promille av invandrarna som du förfasar dig över, din lille drama-queen ...
2010-07-08, 23:58
Bannlyst
Citat:
Sanningen är ju uppenbarligen om man far tro pa vad rejdar grävt fram, och han brukar ha koll pa siffrorna, att det är 2.2 promille av invandrare som du förfasar dig över ...
Det är 2.2 promille för mycket.
2010-07-08, 23:59
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher82
Det är 2.2 promille för mycket.
Visst, men lite sinne för proportioner skadar ju inte.
2010-07-09, 00:02
Bannlyst
Citat:
Visst, men lite sinne för proportioner skadar ju inte.
Men du vet varken vilken typ eller hur många brott dessa 2.2 promille begår. Det finns som sagt ingen vettig anledning till att importera brottslingar.
2010-07-09, 00:07
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Blev du arg ?

Sanningen är ju uppenbarligen om man far tro pa vad rejdar grävt fram, och han brukar ha koll pa siffrorna, att det är 2.2 promille av invandrarna som du förfasar dig över, din lille drama-queen ...

Det räcker förmodligen med endast 5 personer i Sverige för att smälla en atombomb i centrala Stockholm och utplåna de centrala delarna av stan.

Ert resonameng håller inte. Man måste även kolla på den skada som denna lilla klick utför. Och skadan av överfallsvåldtäkter är ganska stor. Förutom alla de offer som drabbas (varje offer är ett offer för mycket) så skapar det även rädsla hos mångdubbelt så många andra kvinnor, så att de går otrygga på gatorna.
2010-07-09, 00:09
Bannlyst
jodå, det är så fina invandrare som kommer hit. Det är ju bara att räkna på det så får ni ju se vilka underbarna det är. Svenska är bara fåniga rasister, huvva.

Fy fan. Nu ska jag sova och imorrn ska jag kolla upp jobb i norge.
piss helvetes jävla fittungar, stå ert jävla kast när landet kolapsar likt alla andra negerländer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in