2009-10-22, 23:09
Medlem
Liberala och marxzistiska (höhö la in ett z i ett av orden) politiker genomför en massinvandring till Sverige i syfte att dumpa lönerna/slå sönder det civila samhället/förstöra den svenska folkgemenskapen. De svenskar som drabbas hårdast av otryggheten och kriminaliteten som följer i spåren av denna politik, de svenskar som har sämst förutsättningar att flytta ifrån Rosengård, Hjällbo, Botkyrka och Gottsunda, organiserar sig för att få stopp på vansinnet. Är det dessa maktlösa svenskars fel att fler och fler invandrarungdomar anammar radikal islam?
2009-10-22, 23:10
Medlem
noonelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
ja absolut.
allt började med bushs så kallade krig mot terrorn.
Aldrig har det funnits så mycket extremism i världen.
på sin höjd såg man nån skäggig snubbe en gång i halvåret snacka skit om väst förut. nu är det en rörelse, ett kall för många, även i sverige. vanligt folk.
Bush gjorde hela världen en tjänst. Alla andra var för fega för att smutsa ner händerna. EU's mjuka makt är ett skämt. Ryssland, Iran, Nordkorea och Zimbabwe och alla andra skumma stater skrattar åt skämtet EU. USA lyssnar man på. Man vet att det kan smälla annars, de har lite tyngd bakom sitt ord. Nu får vi se hur byfånen Obama förvaltar det arvet. Det bådar inte gått. Skurkstaterna vädrar gryning i en svag amerikansk ledare.
2009-10-22, 23:10
Medlem
1:aHjälpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Blev så jävla förbannad på den där Björne idioten, så jag var tvungen att teckna medlemskap till SD för 300kr, gör det DU också.

http://www.sverigedemokraterna.se/

Massiv tillströmning till SD, tror inte som sagt att aftonhoran tar upp denna lilla nyhet...

http://frianyheter.wordpress.com/2009/10/22/massiv-medlemstillstromning-efter-sds-debattartikel-om-islam/

Nä vad säger ni gubbar, ska vi invadera familjeliv.se och skapa "islamfobiska" debatter?
Vad är det för medlemmar SD har fått då? Om man skulle granska dem tror du man hittar några nazister där då?
2009-10-22, 23:11
Medlem
noonelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1:aHjälpen
Ja det känns som att båda de här sidorna hetsar mot varandra och plockar poäng på det. De har ju typ samma kvinnosyn- samma syn på brott och straff osv så jag har aldrig riktigt förstått varför man ska heja på ena sidan?
Skulle USA ha samma kvinnosyn som talibaner? Rättsskipning?

Jag måste ha misstolkat dig å det grövsta.
2009-10-22, 23:12
Medlem
brutusmaximuss avatar
Citat:
S"D"

En vis man sade i stil med: Har man inga argument så försöker man förlöjliga motståndaren.

Detta stämmer än idag. Varför är inte SD demokrater? Det räcker med en anledning.
2009-10-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noonelse
Bush gjorde hela världen en tjänst. Alla andra var för fega för att smutsa ner händerna. EU's mjuka makt är ett skämt. Ryssland, Iran, Nordkorea och Zimbabwe och alla andra skumma stater skrattar åt skämtet EU. USA lyssnar man på. Man vet att det kan smälla annars, de har lite tyngd bakom sitt ord. Nu får vi se hur byfånen Obama förvaltar det arvet. Det bådar inte gått. Skurkstaterna vädrar gryning i en svag amerikansk ledare.
Har du en sådan syn på världen så förstår jag ditt val av namn, och är glad om namnet stämmer också.
2009-10-22, 23:14
Medlem
noonelses avatar
Citat:
Har du en sådan syn på världen så förstår jag ditt val av namn, och är glad om namnet stämmer också.
Du fortsätter alltså med att angripa mitt namn efter att du förlöjligat SD's? Du har sällsynt lite argument för att utge dig för att vilja debattera.
2009-10-22, 23:17
Medlem
fugus avatar
Citat:
Vad är det för medlemmar SD har fått då? Om man skulle granska dem tror du man hittar några nazister där då?
Vad spelar det för roll? Vad för slags väljare har vänsterpartiet?
Alla svenska medborgare i myndig ålder har rätt till en röst, och allas röst är lika mycket värd.
Medlem
Byfånes avatar
Citat:

Av ca 500 personer finns det garanterat ett och annat stolpskott, rent statistiskt sett utan att blanda in politik alltså. Men de som är mer invandrarkritiska tjänar oftast folkfronten.

Herregud...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noonelse
Du fortsätter alltså med att angripa mitt namn efter att du förlöjligat SD's? Du har sällsynt lite argument för att utge dig för att vilja debattera.
Så här då: USAs krig mot Saddam hade inget med att Saddam var diktator eller inte att göra. USA ville bara ha olja. USA samarbetar med många diktaturer när de är på USAs sida. Det är alltså inget heligt krig för demokrati som detta har handlat om. Miljontals har dött. Thanx america!
2009-10-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Vad spelar det för roll? Vad för slags väljare har vänsterpartiet?
Alla svenska medborgare i myndig ålder har rätt till en röst, och allas röst är lika mycket värd.
Det handlar inte om vare sig väljare eller vänsterpartiet. Men jag förstår om du vill dribbla bort den här frågan.
2009-10-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Av ca 500 personer finns det garanterat ett och annat stolpskott, rent statistiskt sett utan att blanda in politik alltså. Men de som är mer invandrarkritiska tjänar oftast folkfronten.

Herregud...
Tror du att man får in få radikala människor som blir medlemmar om man går ut i media och profilerar sig med en väldigt radikal debattartikel?

Herregud...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in