2010-03-31, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Ha ha Bengt W kommer bli uppäten.
Svårt att mota sig från välriktade attacker från 2 så goda debattörer
Underbart

Nåja, han har ju Adaktusson till hjälp i alla fall.
2010-03-31, 12:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du verkar faktiskt vara riktigt osmart, på riktigt. Du läser statistik lika illa som du läser texter.

Tittar man på trenden sedan förra vintern så är den klar:

3,2 : Januari 2009
3,4
3,3 : Mars 2009
4,0
3,5
4,0
4,0
4,3
4,3
4,3
5,3 : Efter debattartikeln, rekordnivå
5,0
5,0
4,8
4,0 : Mars 2010

Av siffrorna ovan ser man att siffran 5,3 var en temporär toppnivå, som beror med största sannolikhet på debattartikeln. Sedan har siffrorna sjunkit mot mer normala nivåer.

Har du tillgång till Excel så mata in siffrorna i ett Excel-ark och ta fram trendlinje. Då ser du åt vilket håll det lutar. Det är det som är det intressanta. Temporära uppgångar och nedgångar är inget mer än just temporära sådana. Sett över en en längre period så ökar SD alltså, vilket de kommer fortsätta med även de kommande åren.

Och tyvärr betyder SD:s opinionssiffror - ingenting. Om de pressar sig in i "riksdagen" kommer de att systematiskt mobbas ut och helt berövas inflytande, fast de nu är så kälkborgerligt sionistiska...

Det finns bara en framkomlig politisk väg, och den är, hur "smidig" den nu än må vara vad gäller retorik och metoder, ändock kompromisslös - endera lever de europeiska och nordiska människorna i framtiden, eller också triumferar våra och kulturens dödsfiender:

http://www.deutschrusse.ru/foto/tod-der-luege
2010-03-31, 13:34
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loonquawl
Fyrdung var ett svenskt nazist-orienterat black metal/vikingametal-band från Stockholm som bildades 1999 av bandmedlemmar från Division S, Vit aggression, Svitjod och Pluton Svea.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fyrdung

Förmodligen klassas vit-maktmusik som musik gjord av människor som tillskriver sig vit-maktidealet..

Nu knyter vi ihop säcken. Det är alltså så illa att de faktiskt kan kallas för nazister då alltså
Fy fan! Inser vanliga svenskar detta verkligen. Att de håller på att lägga sin röst på nazismen. Har vi i sverige verkligen över 4% med nazistiska värderingar? Eller blir en stor del lurad? Vad tror ni?

Det här är inget jag ljuger ihop eller hittar på. Gott folk, läs själva.
2010-03-31, 13:37
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Nu knyter vi ihop säcken. Det är alltså så illa att de faktiskt kan kallas för nazister då alltså
Fy fan! Inser vanliga svenskar detta verkligen. Att de håller på att lägga sin röst på nazismen. Har vi i sverige verkligen över 4% med nazistiska värderingar? Eller blir en stor del lurad? Vad tror ni?

Det är mycket mer än 4% som blir lurade. Bland annat Socialdemokraternas och Moderaternas väljare. Mycket av lurendrejeriet kommer från PK-media.
2010-03-31, 14:12
Bannlyst
Citat:

Jag har flera skivor med John Lennon, gör det mig och alla jag känner till kommunister?
2010-03-31, 14:40
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leagacy
Jag har flera skivor med John Lennon, gör det mig och alla jag känner till kommunister?
Själv lyssnar jag gärna både på Horst Wessel Lied och Sovjets nationalsång. Men är varken nazist eller kommunist, lustigt det där.
2010-03-31, 19:37
Medlem
Ari.Golds avatar
Nyheter24 ställer Paow mot väggen ang SD.

http://nyheter24.se/maktkamp24/338823-paow-talar-ut-om-stodet-till-sverigedemokraterna

Vilken jävla pajas rent ut sagt. Han orkar inte ens låtsas vara neutral utan ljuger rakt ut.
Att sen ställa en 16-årig modebloggerska mot väggen är ju riktigt moget.
Han kunde ju nämnt att SD fick 5,5% i senaste mätningen, men det var väl inte intressant.

Nyheter24 måste vara helt ärligt världens sämsta nyhetsredaktion. Engelska tabloider framstår ju som the telegraph jämfört med de här pajsarna.
2010-03-31, 19:44
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

http://nyheter24.se/maktkamp24/338823-paow-talar-ut-om-stodet-till-sverigedemokraterna

Vilken jävla pajas rent ut sagt. Han orkar inte ens låtsas vara neutral utan ljuger rakt ut.
Han kunde ju nämnt att SD fick 5,5% i senaste mätningen, men det var väl inte intressant.

Nyheter24 måste vara helt ärligt världens sämsta nyhetsredaktion. Engelska tabloider framstår ju som the telegraph jämfört med de här pajsarna.

"slänga ut så många invandrare som möjligt" säger reportern
bra argumentation.
2010-03-31, 20:19
Medlem
nedboys avatar
Citat:

Hon ger ju sig in i debatten så det är väl inte så konstigt. Men hur bra eller dåligt Nyheter24 gjorde det vet jag inte.
Citat:

Där är vi överens.

EDIT:

- Är dom främlingsfientliga?
- Vad betyder det.

Vad fan är hon 16 eller 6? Den skolan hon går på borde granskas, helt klart. Det får ni fan hålla med om
Senast redigerad av nedboy 2010-03-31 kl. 20:24.
2010-03-31, 20:27
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Därför Islam inte stämmer överens med svensk kultur?
Killen innan hävdade just att Islam var förenligt med Svensk kultur, sa länge det inte handlade om radikala muslimer. Vad tycker egentligen SD - det är ju ni som uppfunnit orded "svenskhet" sa nagon borde väl veta vad som menas ?
2010-03-31, 20:32
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Killen innan hävdade just att Islam var förenligt med Svensk kultur, sa länge det inte handlade om radikala muslimer. Vad tycker egentligen SD - det är ju ni som uppfunnit orded "svenskhet" sa nagon borde väl veta vad som menas ?

Du har ju läst SD's politik flera gånger eller hur? SD är förstås det enda förnuftiga partiet som anser att den mördande diktaturstaten Saudi Arabien inte ska få bygga moskéer i Sverige, till skillnad från ditt låtsasliberala islamistparti. I övrigt så anser SD att Islam är en ytterst dålig religion för att inte säga farlig, och bör på alla demokratiska sätt undvikas, va jag har förstått.
2010-03-31, 20:42
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Hon ger ju sig in i debatten så det är väl inte så konstigt. Men hur bra eller dåligt Nyheter24 gjorde det vet jag inte.

Där är vi överens.

EDIT:

- Är dom främlingsfientliga?
- Vad betyder det.

Vad fan är hon 16 eller 6? Den skolan hon går på borde granskas, helt klart. Det får ni fan hålla med om

Hon kanske hör ordet främlingsfientlighet så ofta så hon blir osäker?

Jaja, han som intervjuade henne var ju särskilt klok, "slänga ut alla"

Israelsson, vilket jävla namn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in