2010-03-21, 19:40
Medlem
InteIgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xDEADBEEF
Att riksmedia ens tar upp en webbsida skapad av en enda (?) person, och dessutom länkar direkt till webbsidan...

Borde inte SvD, som är en stor webbsida, gör att sd.de hamnar högre upp på google? Jag vet inte hur google rankar resultaten, men man tycker ju att en sådan stor sida bör påverka på något sätt.
Opartiskhet är ett främmande begrepp för svensk media.
2010-03-21, 19:52
Medlem
Nortexiuss avatar
Webbpoll om man är villig att rösta på SD på DN.se just nu, gå och rösta!
2010-03-21, 20:37
Bannlyst
Kampanj på nätet för att utmana SD

Citat:
Alla som inte håller med Sverigedemokraterna uppmanas att vara mer aktiva på nätet. En ny kampanj har som mål att bland annat putta ned partiets officiella sajt från förstaplatsen på Google. Initiativtagaren säger till SvD.se att syftet är att bemöta "medveten propaganda från SD".

http://www.svd.se/nyheter/politik/kampanj-pa-natet-for-att-utmana-sd_4457005.svd

Vad tycker ni om sådana här kampanjer? Tror ni de kan lyckas med sina mål?
2010-03-21, 20:46
Medlem
jcm900mods avatar
Låt dom smutskasta bäst dom vill, tror inte dom kommer förändra något.
2010-03-21, 20:53
Medlem
joecaligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akem
[url]Vad tycker ni om sådana här kampanjer? Tror ni de kan lyckas med sina mål?

Jag tror det är kontraproduktivt, precis som att "ta debatten", eller att låta bli att "ta debatten" för den delen. Enda sättet att utmana SD är att överta deras frågor, vilket jag verkligen hoppas att något av de etablerade partierna gör. Håller tummarna för att något parti inom alliansen hinner nyktra till i de frågorna tills valrörelsen börjar på allvar, vilket vore en garant för att hålla Mona och svamparna borta från makten.
2010-03-21, 21:32
Medlem
Karmans avatar
Idioterna vill kväsa yttrandefriheten, genom att "sno" förstaplatsen i sökordet Sverigedemokraterna på Google etc. Snacka om att skjuta sig själv i foten och genom handling bevisa att de själva är de största antidemokraterna.

Har man inte egna argument som håller, så får man försöka se till att tysta motståndaren. Ett känt knep från PK-media, politikeretablissemang och andra diktaturens kreatur. Nu också från denna patetiska "kampanj".
2010-03-21, 21:34
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joecaligula
Jag tror det är kontraproduktivt, precis som att "ta debatten", eller att låta bli att "ta debatten" för den delen. Enda sättet att utmana SD är att överta deras frågor, vilket jag verkligen hoppas att något av de etablerade partierna gör. Håller tummarna för att något parti inom alliansen hinner nyktra till i de frågorna tills valrörelsen börjar på allvar, vilket vore en garant för att hålla Mona och svamparna borta från makten.

Ja det vore det bästa, det tycker jag också. Men tyvärr kommer det inte hända. Borgarna har nämligen en nästan lika generös och galen flykting och invandringspolitik som den rödgröna soppan. Enda hoppet för Sverige står till SD.
2010-03-21, 22:05
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Ju mer Sverigedemokraterna omnämns desto bättre för partiet. TYSTNADEN är det enda som kan hindra SD från att komma in i riksdagen 2010.

Den där sajten sverigedemokraterna.de kommer bara ge SD extra spinn. SD borde därför gå ut och tacka sajtens skapare.

Det spelar ingen roll om omnämndet består av smutskastning eller lovord. Själva omnämnandet i sig gagnar SD.

Sverigedemokraterna fungerar som boxaren Rocky Balboa. Det handlar inte så mycket om att kunna leverera knockouts, utan det handlar om att kunna ta emot stryk, men ändå fortsätta framåt, framåt och till slut vinna på sin seghet, oräddhet och fighting spirit. Ju mer stryk Rocky får desto mer hoppas vi på att han till slut ska stå som segrare.
2010-03-21, 22:05
Medlem
Troians avatar
Hm, www.sverigedemokraterna.de är trettonde träffen om man googlar på Sverigedemokraterna. Inte allt för illa ändå! Tror jag drar mitt strå till stacken.
2010-03-21, 22:45
Medlem
BeachHunterNs avatar
Kvittar väl hur många nedboy's det finns sålänge de håller den nivån
2010-03-21, 23:19
Medlem
Finns det något som inte gjorts för att "hantera" sverigedemokraterna?

Finns inte många idag som vågar gå ut och säga att de är sverigedemokrater utanför sitt centrala umgänge, tror endast det är möjligt när de tagit sig in i riksdagen om ett par månader. Då kommer detta trams försvinna.
2010-03-21, 23:47
Medlem
ShineCitys avatar
Haha, detta måste vara den sämsta hemsidan som jag sett de senaste 5 åren, den saknar all form av intellekt och skarpt analytiskt tänkande. Måste vara en 18-åring som skrivit detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in