• 1
  • 2
2009-10-23, 15:01
Bannlyst
Hej, har faktiskt sökt på Google samt Flashback men enbart hittat skit. Tyvärr. Måhända att jag sökt på ett dåligt sätt? Det vet jag inte, men det är därför jag startar en tråd.

Vill gärna ha en instruktionsvideo eller en bra instruktionstext som man kan förstå, gärna med bilder. Välskrivet med andra ord. Inga kassa svar helt enkelt. Så bildligt som möjligt.

Det jag tänkt röka är JWH-250.
Ni som är vana att jaga drake kanske vet vad som är lämpligt att banka ut det med.

Ni som är under 18, dont bother
Citera
2009-10-23, 15:45
Medlem
http://current.com/groups/vanguard-t...ontin-express/

I början av denna dokumentär så sitter en snubbe och jagar.
Citera
2009-10-23, 16:00
Bannlyst
Aliminiumfolie och kofazon vad det heter är ett redskap du ska ha tillhands.
Citera
2009-10-23, 16:08
Medlem
Wallss avatar
När jag rökte mitt jwh-250 tog jag grillfolie och böjde till en bit så att den liknade en sked där själva skålen bara bestod av ett lager folie medan handtaget av flera för att det skulle gå att hålla i.
Tände ett ljus och lade i den mängden jag kände för att röka. Viktigt att hålla skeden någon/några centimeter över lågan. Substansen ändrar form till flytande direkt men det betyder inte att det är klart. Håll det där tills det börjar komma rök, då suger man försiktigt i sig det med ett rör som kan bestå av en isärplockad penna eller liknande.
Tog bort skeden när jag började få lungorna fulla för att inte slösa rök, andades ut, och började om.

Bankade inte ut mitt, men så vart det fånigt små mängder också, samt svårt att veta om man var klar då det blev till vätska.
Citera
2009-10-23, 16:14
Bannlyst
Tack för svaren. Dokumentären tyckte jag han rökte lite hårt med lågan på, annars ska jag se dokumentären, verkade bra.

Kofazon, vart hittar man det då?

Walls, Barnsligt små mängder stämmer bra, hade varit mycket mer lätthanterligt om man bankade det. Tog väääldigt lite och köre på folie, vart bäng hela stunden jag var och handlade. Kändes dock som mycket rök gick till spillo. När man lägger direkt i pipan på tobaken känns det som man måste röka pipan själv för att få i sig det. Två-tre bloss sen är jwh:t borta. Gissning så vet inte.
Citera
2009-10-23, 16:29
Medlem
Wallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN

Walls, Barnsligt små mängder stämmer bra, hade varit mycket mer lätthanterligt om man bankade det. Tog väääldigt lite och köre på folie, vart bäng hela stunden jag var och handlade. Kändes dock som mycket rök gick till spillo.

Om man är lite ambitiös är det smarta alternativet att göra en vaporizer, då får man garanterat all rök.

Under "en snabb och lättbyggd vaporizer av unkas"
http://knarkkorven.magiskamolekyler....sarnasegna.php
Citera
2009-10-23, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Walls
Om man är lite ambitiös är det smarta alternativet att göra en vaporizer, då får man garanterat all rök.

Under "en snabb och lättbyggd vaporizer av unkas"
http://knarkkorven.magiskamolekyler....sarnasegna.php
Nu när du säger det, jag har ju byggt en vaporizer som ligger här hemma . Är nog faktiskt smartare.

Kommer göra acetonmetoden på det ändå tror jag, man borde kunna köra i vaporizern då ändå?
Citera
2009-10-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Nu när du säger det, jag har ju byggt en vaporizer som ligger här hemma . Är nog faktiskt smartare.

Kommer göra acetonmetoden på det ändå tror jag, man borde kunna köra i vaporizern då ändå?
jo det borde ju gå men är ju smidigare och enklare att göra det potent och dra det i pipa om du ska blanda med tobak.
Citera
2009-10-23, 19:14
Medlem
Svampskalles avatar
om du kör med folie så glömm inte att elda först på det innan du slänger på skiten o kör för foliet har ju en del saker som inte är så bra:P så bättre at elda bort de mesta i början
Citera
2009-10-23, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
om du kör med folie så glömm inte att elda först på det innan du slänger på skiten o kör för foliet har ju en del saker som inte är så bra:P så bättre at elda bort de mesta i början
Jo, märkte det efter test nummer ett. Trodde det var min penna som gav avsmak. Nämligen fått hem en penna från krogen, en penna som jag skrev på ett kvitto när jag hadlade med kort. Givetvis har jag "betalat" för den.

Smaken i munnen var lite annorlunda, onyttig på något vis. Inget rivig i halsen men smakade nästan som parfym. Damparfym!!

Kör eldat på före nu i 'framtiden'.
Citera
2009-10-24, 00:42
Medlem
Pinkskins avatar
Chase the dragon är annars ett annat namn för opiummissbruk.
Det går därmed knappast appplicera på något annat utan att låta jävligt korkad...
Citera
2009-10-24, 00:53
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Chase the dragon är annars ett annat namn för opiummissbruk.
Det går därmed knappast appplicera på något annat utan att låta jävligt korkad...

Man kan ju "freebase:a" som vissa kallar det med, så fort man röker pulver.

Nej, röka pulver, alternativt röka på folie kan man kalla det.

Ontopic: Vik en sked av folie , lägg det som ska rökas i , elda på det och sug upp ångorna med valfritt rör. "jaga" dem. Där av namnet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in