Nr Jag startar Tuneup i Win7 s hittar den "problem" p mitt OS som tex "network access to the registry". Men det str inte hur jag ndrar p detta, hur gr jag?
sen undrar jag ocks om folk vet om Total Commander r ett bra program och om man br kra det ven om man kr Nod32 Smart security.
Och tillsist undrar jag om det finns ngra knda prestanda bovar i Win7, ngra funktioner eller s som man lika grna kan vara utan och vinner prestanda p att stnga av.
1. Go to System Properties (press Windows + Pause/Break keys)
2. Select Advanced
3. Then press the Settings button in the Performance section
4. A new window will open
5. Select the Adjust for best performance radio button
Vad gller TuneUp Utilities-problemet s kan jag tyvrr inte svara p detta, d jag sjlv inte anvnder mig av applikationen.
Vad gller Total Commander s r det en kombinerad filhanterare-, och FTP-klient.
Hurvida man tycker det r bra eller dligt fr man sjlv avgra genom att testa det.
Jag kan sga s mycket som att jag lskar det, och det r den allra frsta applikationen jag installerar efter en ominstallation.
Total Commander fungerar utmrkt vid sidan om alla typer av antivirus-klienter.
Hller alltid p att joxa med mjukvaror fr att hitta det som jag trivs mest med. Sitter hr nu med gratisprogrammet Free Commander installerat en sedan en tid och har nu ven installerat Total Commander. Vid en frsta anblick verkar free commander minst lika.Tnker behlla det som r bst. Vad r fr och nackdelarna med dom hr programmen? Ngon som anvnt bda och har en sikt?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!