När Jag startar Tuneup i Win7 så hittar den "problem" på mitt OS som tex "network access to the registry". Men det står inte hur jag ändrar på detta, hur gör jag?
sen undrar jag också om folk vet om Total Commander är ett bra program och om man bör köra det även om man kör Nod32 Smart security.
Och tillsist undrar jag om det finns några kända prestanda bovar i Win7, några funktioner eller så som man lika gärna kan vara utan och vinner prestanda på att stänga av.
1. Go to System Properties (press Windows + Pause/Break keys)
2. Select Advanced
3. Then press the Settings button in the Performance section
4. A new window will open
5. Select the Adjust for best performance radio button
Vad gäller TuneUp Utilities-problemet så kan jag tyvärr inte svara på detta, då jag själv inte använder mig av applikationen.
Vad gäller Total Commander så är det en kombinerad filhanterare-, och FTP-klient.
Hurvida man tycker det är bra eller dåligt får man själv avgöra genom att testa det.
Jag kan säga så mycket som att jag älskar det, och det är den allra första applikationen jag installerar efter en ominstallation.
Total Commander fungerar utmärkt vid sidan om alla typer av antivirus-klienter.
Håller alltid på att joxa med mjukvaror för att hitta det som jag trivs mest med. Sitter här nu med gratisprogrammet Free Commander installerat en sedan en tid och har nu även installerat Total Commander. Vid en första anblick verkar free commander minst lika.Tänker behålla det som är bäst. Vad är för och nackdelarna med dom här programmen? Någon som använt båda och har en åsikt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!