• 1
  • 2
2009-10-22, 19:15
Medlem
Hej!
Har någon här varit in och kollat på årets bidrag i Metros fototävling? Vad tycker ni om bilderna? Jag är bara intresserad av att höra vad andra tycker. Många av bilderna är väldigt bra enligt mig. Är det någon här som är med i årets tävling?
Citera
2009-10-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattmarie
Hej!
Har någon här varit in och kollat på årets bidrag i Metros fototävling? Vad tycker ni om bilderna? Jag är bara intresserad av att höra vad andra tycker. Många av bilderna är väldigt bra enligt mig. Är det någon här som är med i årets tävling?

Tjänare.
ja jag e med o har lagt upp en del foto men mest för skoj skull. har ju inte en chans mot mång som e med där..
vill du kolla så heter jag där: Lage_penning.
släng gärna ett ärligt ord om vad du tycker..
Citera
2009-10-22, 19:58
Medlem
Snygga bilder!

Jag har nyss gett dig betyg på två av dina bilder. Fallskärmen och båthamnen. Jag är oxå med i tävlingen, men har väl aldrig en chans...måste ju trots allt prova. Många bilder är ju helt super!

Ha det gott!
Citera
2009-10-24, 21:42
Medlem
Metros fototävling

Citat:
Ursprungligen postat av wuanda
Tjänare.
ja jag e med o har lagt upp en del foto men mest för skoj skull. har ju inte en chans mot mång som e med där..

Jag kallas: catlower
Om ni vill får ni kolla och säga vad ni tycker. Själv gillar jag både att fota vid gruvan och hoppbackarna.

Citera
2009-10-29, 18:15
Medlem
scream2mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuanda
Tjänare.

Jag gillade verkligen din bild på båtarna i hamnen. Var ett par dagar sen jag kollade så jag kommer inte ihåg var det var någonstans. Men kortet tycker jag verkligen var jättebra.
Citera
2009-10-31, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattmarie
Hej!

Tjippen!!!
Är oxå med och har lagt upp bilder där under användarnamnet tb05647 mest för skoj skull
Citera
2009-11-03, 11:37
Medlem
Vad gillar ni juryns val av bilder?

Citat:
Ursprungligen postat av tommy56
Tjippen!!!
Är oxå med och har lagt upp bilder där under användarnamnet tb05647 mest för skoj skull

Vad gillar ni det val som juryn gjorde av de bilder som gick vidare i årets Metro Global Photo Challenge? Många av dom bilder som verkligen var super har dom ju tyvärr gallrat bort??!! En gammal man eller är det en kvinna som ligger i ett badkar? Är det konst? Jag är väl kanske väldans gammalmodig så jag inte ser det själv, men måste bara fråga andra vad ni tycker? En person som står i ett väntrum på ett sjukhus? Jag vet inte hur juryn har resonerat när dom valt årets bilder. Det är nu inte alls så att jag är avundsjuk att mina bilder inte blev med, men dom bästa blev ju tyvärr bortgallrade.

Citera
2009-11-03, 14:37
Medlem
Jag har den stora turen att vara med i årets tävling. Snacka om förvånad man blev när man såg sitt bidrag. Så himla kul! Vet någon hur många svenska tävingsbidrag som var inskickade i år?
Min bild är under klimatförändringar, och heter trombvarning.
Oj vilken upplevelse att få vara med om det där. Man var livrädd.
Folk skrek och sprang och ramlade. Fick en del bilder av händelsen.
Tältet roterade i luften som värsta helikoptern, tur ingen blev träffad.
Citera
2009-11-03, 14:49
Medlem
Kaustis avatar
Kan nån länka tävlingen eller?

Senast redigerad av Kausti 2009-11-03 kl. 14:57.
Citera
2009-11-03, 15:27
Moderator
rotadents avatar
Jag trodde att det var http://www.metrophotochallenge.se? Men jag kommer inte in där. Är det ett tillfälligt fel eller är jag ute och cyklar?
Senast redigerad av rotadent 2009-11-03 kl. 15:30.
Citera
2009-11-03, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Kan nån länka tävlingen eller?

http://www.metrophoto.se/se/gallery/vote
Citera
2009-11-03, 22:32
Medlem
Vad tycker ni om juryn?

Citat:
Ursprungligen postat av tommy56
http://www.metrophoto.se/se/gallery/vote

Vad gillar ni andra juryns val av bilder. Några är ju riktigt fina av dessa 90 som kom med, men kollar man i övriga inskickade bidrag så förstår jag bara inte varför dom valt som dom gjort. Gör ni det? Eller är det bara jag och en massa andra här som inte förstår?

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in