• 2
  • 3
2004-01-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
100g påsar tillverkas fortfarande men de blir allt ovanligare. Tycker också att de är lite synd då storleken är perfekt för en person.

Faktum är att även påsarna på 200g är utdöende. Många affärer i min närhet har endast 300g vilket verkar vara den nya standardstorleken.

Svenskarna blir bara fetare och fetare
och allt skall super-sizas...

Precis min uppfattning! Jag finner det på något sätt oroväckande, just angående detta med att allt skall super-sizas. Då ligger ofta betoningen just på onyttiga saker som snacks.
Citera
2004-01-17, 15:48
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Var i england över nyår och frossade i dersas fantastiska utbud av chips. Det är ju helt fantastiskt! Och det smakar ju som den smak de anger på påsen.

Men det finns många suspekta smaker i England. Det mest bisarra jag jag stött på är chip med ketchupsmak.
Citera
2004-01-17, 19:22
Medlem
Azraels avatar
Mina polare äter uteslutande "Prawn Coctail" vilka var goda trots att jag inte brukar gilla konstgjord räksmak. Jag mumsade även i mig "Oven roasted chicken & thyme", "Peking spare ribs", Thai sweet chili", "Lamb & mint" och givetvis "salt & vinegar". Alla goda på sitt sätt.
Citera
2004-01-17, 19:47
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Var i england över nyår och frossade i dersas fantastiska utbud av chips. Det är ju helt fantastiskt! Och det smakar ju som den smak de anger på påsen.

England har helt enkelt de godast chipsen i hela världen!!!!
fan vad sugen jag blev på pickleschips nu...
fan azrael....=)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in