2009-10-22, 08:23
Bannlyst
Hejsan, urskta om rubriken r lite konstig.

Nu till saken. Nu nr jag loggade in p datorn s ploppar det upp norton 2009 ruta om att kra en scanning. Tycker det r vldigt mrkligt d jag har nod32. Norton saken gick dock ta bort hur ltt som helst frn kontrollpanelen.

Ngon som vet ngot om det hr?

*kan tillgga att jag sjlv inte installerat ngot norton utan ngon/ngot mste lagt in det i datorn.
Citera
2009-10-22, 08:25
Medlem
Dreass avatar
De kanske ville dig vl, att f bort dig frn Nod32, en vlgrning Kolla kontrolpanelen, lgg till/ta bort, ifall det ligger ngot dr, annars kr en skning med DR web eller malwarebytes, Nod32 r inte direkt knt fr att lyckas ta bort virus som redan finns p datorn. Sen fr att hlla datorn ren frn virus finns det betydligt bttre val n Nod32.
Citera
2009-10-22, 08:31
Bannlyst
jo den fanns dr och det gick ta bort. Men jag r orolig fr att det inte r det nda som kommit in. Men fr kra lite scanningar idag
Citera
2009-10-22, 09:36
Bannlyst
jag tror det r ett virus om du inte har installerat norton
Citera
2009-10-22, 16:48
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msnhack
Hejsan, urskta om rubriken r lite konstig.

Nu till saken. Nu nr jag loggade in p datorn s ploppar det upp norton 2009 ruta om att kra en scanning. Tycker det r vldigt mrkligt d jag har nod32. Norton saken gick dock ta bort hur ltt som helst frn kontrollpanelen.

Ngon som vet ngot om det hr?

*kan tillgga att jag sjlv inte installerat ngot norton utan ngon/ngot mste lagt in det i datorn.

Om datorn r ny kan det ha varit en 30 dagars version. Annars r det vl lge att dra igng Nod32 och dra ur tp-kabeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in