Citat:
Ursprungligen postat av VicSanie
Tjena!
Känner mig som Mr. Patetisk som ens frågar men jag undrar om någon har smarta tips på hur jag och min flickvän kan närma oss andra par och få fler vänner. Vi har flyttat till en ny stad nyligen och ingen av oss har några speciella vänner i staden. Vi har varit tillsammans i två år (Bott tillsammans i 8 månader) och har aldrig riktigt haft tid till att söka nya vänner. Båda två är nöjda med att ha varandra men nu känner vi att det skulle vara roligt att träffa andra. Ingen av oss är jätteförtjust i krogen så det är ju ett alternativ som går bort (det suger ju förövrigt med!) men vi har funderat på att typ börja dansa lite eller så. Är det någon som har bra fina tips om hur man kan hitta andra par att umgås med?
Som sagt, lite fjantigt att skriva om sådant här men känns som att man alltid kan få bra tips från flashback!
Tack på förhand
VicSanie
Jag måste fråga, hur tänker man när man lämnar alla sina vänner bakom sig?
Jag själv skulle nog aldrig kunna flytta speciellt långt.. just pga mina vänner.
Mitt nätverk är mitt allt, många vänner har man vuxit upp med och under åren (som det faktiskt tar att lära känna någon) och svetsats samman med.