Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Kan inte vara svårt att hitta honom tkr man.
Det skulle mycket väl kunna vara denna efterblivna "eddy". För jag har också sett honom överallt i stan och han har frågat mig om pengar minst 2 ggr. Han är verkligen efterbliven och rakt på sak precis som beskrivningen. "Babyface" beskrivningen är säkert helt missledande
Jag vet också vem denna kille är. Han satte sig jämte mig och min vän på ett kafé vid vallgatan för 1 och ett halvt år sen kanske, började prata om att han bara skulle äta lite och sen skulle hans mamma hämta honom. Har sett honom på 6ans vagn mot kortedala, vid redbergsplatsen. Hoppade av när jag såg att han gick på, han är otroligt obehaglig och jobbig, och går fram tex på spårvagnen och skriker "haru en cigg eller???!!", tigger pengar och står och brölar.
Och som någon skrivit, honom ser man överallt!
Hans ansikte är ju nästintill vanställt och vad jag minns är han väldigt plufsig och stor, på gränsen till tjock?? Signalementet stämmer verkligen... förutom att det är ett påtagligt fel med ena ögat.. Och det verkar inte troligt att han skulle kunna beskrivas som "lite efterbliven", han är väl rakt igenom efterbliven och sluddrar lite när han pratar.. är det ngn som tipsat?