• 1
  • 2
2009-10-21, 01:35
Medlem
Halo därute! (Nu hoppas jag först och främst att jag lagt tråden rätt)
Läget är som sådant, att jag kom in här av en ren slump och klickade mig vidare in på Spice Nordics hemsida.

Blev lite sugen på att testa några av deras (Eller liknande hemsidas) produkter. Har några kompisar som också vill testa, jag vill som sagt inte ta något som inte är lagligt men ändå har något som ger bra effekt och är "starkt" eller hur man nu ska förklara det.

Jag är som sagt helt novis på området såå.. jag tänkte höra med experterna

Vad ska man börja med?
Citera
2009-10-21, 01:39
Bannlyst
Bästa lagliga drogen är nog MDPV.
Men om det är bra för en nybörjare är mig veterligen ingen bra idé.
Dra hem Lunar Gold eller någon annan rökelse. Sägs vara det bästa rökat sedan klassningen.
Citera
2009-10-21, 01:40
Medlem
_abous avatar
Tyvärr missade ni rökmixarna, det känns som det bästa alternativet för er. Och bränn inte era pengar på dom som finns nu, dom funkar visserligen, men är verkligen inte värde det priset dom säljs för.

Annars är HBW-frön en bra första hallucinogen, enligt mina erfarenheter, och det jag skulle rekommendera till er.
Och om ni nu vill ha något "starkt" får ni väl köra på 4-ho-met.

Edit; woho, 600 inlägg.
Senast redigerad av _abou 2009-10-21 kl. 01:43.
Citera
2009-10-21, 02:41
Medlem
FINTs avatar
Bästa lagliga drogen måste nog vara nikotin.
Snus i mitt hjärta.
Citera
2009-10-21, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Bästa lagliga drogen är nog MDPV.
Men om det är bra för en nybörjare är mig veterligen ingen bra idé.
Dra hem Lunar Gold eller någon annan rökelse. Sägs vara det bästa rökat sedan klassningen.

Okay? Inte en aning om vad det är Och är det inte bra för nybörjare så tror jag att jag hoppar det

Men jag kanske ska ta och kolla över Lunar Gold isåf, hur mycket bör man ha för 4pers en kväll? :X

Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Tyvärr missade ni rökmixarna, det känns som det bästa alternativet för er. Och bränn inte era pengar på dom som finns nu, dom funkar visserligen, men är verkligen inte värde det priset dom säljs för.

Annars är HBW-frön en bra första hallucinogen, enligt mina erfarenheter, och det jag skulle rekommendera till er.
Och om ni nu vill ha något "starkt" får ni väl köra på 4-ho-met.

Edit; woho, 600 inlägg.

Nej jag vet inte ens vad jag talar om när jag skriver "starkt", menar mer så att jag vill inte betala massa pengar bara för att få en liten sockerkick (typ)

HBW verkar så in i helvete krångligt att fixa till bara, läste lite snabbt guiden som finns här och man behövde visst flera dagar på sig att fixa det. Om man inte inte ville må skit efteråt -_- (vilket jag hade tänkt undvika)

4-ho-met?

; Grattis

Citat:
Ursprungligen postat av FINT
Bästa lagliga drogen måste nog vara nikotin.
Snus i mitt hjärta.

Usch, gå iväg

Uppskattar svaren jättemycket! Keep em coming
Citera
2009-10-21, 04:06
Bannlyst
Lite luddigt om vad du vill få ut av ruset men vill du ha något "ofarligt" så köp en rökmix men som sagt dom som finns ute än så länge suger.
Citera
2009-10-21, 06:03
Medlem
gå in på herbalhighs, har hört jävligt bra saker om deras saker
Citera
2009-10-21, 06:05
Medlem
SteelVolumes avatar
Alkohol. Vet ingen annan laglig drog som är lika rolig
Citera
2009-10-21, 17:30
Medlem
This is good stuff man. Yeah man..
http://www.erowid.org/experiences/su...tilation.shtml

Man ska nog veta vad man gör. Ta det lugnt.

Pranayama, meditation, Shamanic breathing..
Senast redigerad av jojoh 2009-10-21 kl. 17:34.
Citera
2009-10-21, 17:34
Medlem
Bgubbes avatar
Neråt: jwh-250 eller krypton

Uppåt: methedrone
Citera
2009-10-21, 18:15
Medlem
sveningmars avatar
Jag har testat MASSOR av lagliga droger/rc's under flera år. Många av dem är olagliga nu. Men jag har aldrig testat en sån bra laglig drog som 4-ho-met.

Jag tycker den till och med slår alla 2c-x varianter, syra, bromo ja allt. Den enda hallucinogenen som är i klass med 4-ho-met är svamp som jag tycker är bättre, men så jääääävla vidrigt att äta bara.
Citera
2009-10-21, 19:15
Medlem
Slingshots avatar
Krypton! o MDPV.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto