• 1
  • 2
2009-10-21, 00:04
Medlem
Är det någon som tagit ett lån via sms som har betalningsanmärkningar? Nån som inte har nån årsinkomst? Jag är redan fucked, har redan feta skulder hos kronofogden osv så predika inte om hur mycket ränta det blir osv för jag skiter i vilket. Vill bara veta en sida där jag kan få tag på cash snabbt...
Citera
2009-10-21, 00:06
Medlem
motherfucks avatar
Om du tror att du kan försörja dig på att ta smslån så ska jag förklara lite saker för dig.
Citera
2009-10-21, 00:06
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciacho
Är det någon som tagit ett lån via sms som har betalningsanmärkningar? Nån som inte har nån årsinkomst? Jag är redan fucked, har redan feta skulder hos kronofogden osv så predika inte om hur mycket ränta det blir osv för jag skiter i vilket. Vill bara veta en sida där jag kan få tag på cash snabbt...

Sök och du ska finna?
http://www.google.se/search?hl=sv&sa...s+l%C3%A5n+med
Citera
2009-10-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
Sök och du ska finna?
http://www.google.se/search?hl=sv&sa...s+l%C3%A5n+med

Jag har sökt på allt möjligt... Men pallar inte slösa 1000 kr på mobilen för att kolla om jag blir godkänd. Så om nån i typ samma sits har tagit ett lån och vet att någon av alla smslån-ställen fungerar så skulle det spara både tid och pengar.
Citera
2009-10-21, 00:18
Medlem
Garneringsmannens avatar
men shit oavsett så ska du verkligen inte ta lån. Trist att du inte vill höra sånt men SMS-lån är typ döden....
Citera
2009-10-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
men shit oavsett så ska du verkligen inte ta lån. Trist att du inte vill höra sånt men SMS-lån är typ döden....

Att typ ha mellan 300 och 400 tusen i skulder hos kronolle är döden så skit samma, jag behöver bara cash för hyra så har du inge vettigt att säga så behöver du inte yttra dig.
Citera
2009-10-21, 00:27
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Att typ ha mellan 300 och 400 tusen i skulder hos kronolle är döden så skit samma, jag behöver bara cash för hyra så har du inge vettigt att säga så behöver du inte yttra dig.

Tar du lån för att fly landet?
Citera
2009-10-21, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Tar du lån för att fly landet?

Nej ska göra det. Men sålänge måste jag bo nånstans. Det blir väl ett till när jag drar härifrån ^^
Citera
2009-10-21, 00:36
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Nej ska göra det. Men sålänge måste jag bo nånstans. Det blir väl ett till när jag drar härifrån ^^

Helt rätt!
Citera
2009-10-21, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Helt rätt!

Jag säger ju det... Ge mig ett seriöst svar nu så jag kan betala hyran och kirra en femma röka nu då.
Citera
2009-10-21, 00:39
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Jag säger ju det... Ge mig ett seriöst svar nu så jag kan betala hyran och kirra en femma röka nu då.

Jag har ingen aning faktiskt... Kolla runt lite på nätet
Citera
2009-10-21, 00:41
Medlem
Garneringsmannens avatar
Jag försökte bara hjälpa till med att direkt avråda från SMS-lån.

Har du nåt att gå med till pantbanken är väl det nåt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in