2009-10-20, 21:49
Medlem
jazzgossens avatar
Hej! Det finns säker redan en tråd om det här, men jag har sökt utan resultat. Jag kan dra mig till minnes att jag får några år sedan var inne på en hemsida det fanns en samling av en hel rad mer använda program till Windows, där du kunde ladda ner allt från den senaste versionen av programmet, till olika gamla (t.ex iTunes 5, Windows Messenger 4.0 osv), det var bara program som i vanliga fall är gratis, så jag tror inte den var olaglig på något sätt.
Är det någon som vet vad jag pratar om? Har sidan lagt ner?

Den hade ett rätt "roligt" namn har jag för mig, om det kan vara till någon hjälp...
Citera
2009-10-20, 21:54
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jazzgossen
Hej! Det finns säker redan en tråd om det här, men jag har sökt utan resultat. Jag kan dra mig till minnes att jag får några år sedan var inne på en hemsida det fanns en samling av en hel rad mer använda program till Windows, där du kunde ladda ner allt från den senaste versionen av programmet, till olika gamla (t.ex iTunes 5, Windows Messenger 4.0 osv), det var bara program som i vanliga fall är gratis, så jag tror inte den var olaglig på något sätt.
Är det någon som vet vad jag pratar om? Har sidan lagt ner?

Den hade ett rätt "roligt" namn har jag för mig, om det kan vara till någon hjälp...

Jag kommer och tänka på ordet "repository" när jag hör om en site som har hand om gamla saker. Kanske prova att söka med det också?
Citera
2009-10-20, 22:32
Medlem
biggander2s avatar
Finns ju alltid :http://www.oldversion.com/
Citera
2009-10-21, 00:32
Medlem
jazzgossens avatar
Det var inte den jag sökte, men den fungerar ju precis lika bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in