Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Som sagt från första början, jag förstår inte hur ni får in IFK Göteborgs eventuella snedsteg i diskussionen. Eller ja, jag förstår ju att ni skäms över att ni värvar spelare som gör en massa dumheter och därmed vill rikta fokus mot annat. Men det var ju inte vad jag brydde mig om, eller påpekade.
Vore trevligt med Afonso i Allsvenskan igen. Det behövs lite profiler nu när det lämnat ganska många.
/feldgrau
Du har verkligen helt fel. Har svårt att tro att du är seriös överhuvudtaget med ditt snack om att vi skulle känna skam. Jag och ingen jag känner skäms det minsta för våra värvningar av Dulee, Jos (eller Eguren). Vi vill se värvningar som ger oss vinster, det är det primära och de förstnämnda har ju i allra högsta grad gett oss allt det. Vi är AIK och ingen jävla godtemplarorganisation för helvete.
Vad gäller Dulee, så måste det ju ha varit ångesten i Göteborgsluften som fick honom ur balans där på Älvsborgsbron när han örfilade sin tjej. Efter att han kom till AIK har han ju skött sig bra, trots medias och djurgårdares ihärdiga försök att sätta dit honom.