Flashback bygger pepparkakshus!
2009-10-20, 09:38
Medlem
brolijas avatar
Det är helt makalöst hur jävla irriterande reklam får vara. Om det är omänskligt att vakna av en klockjävel så är det tammefan psykiskt våld att vakna till en speedad totalt retarded autismröst!! Fan ta Wyrth!!!!!

Följdfråga, hur i helvete tror dom att folk kommer vilja handla hos dom när dom förbannar hela landet ( japp jag är hela landet om ni säger emot )
Citera
2009-10-20, 10:20
Medlem
Pekabos avatar
Håller med!
Måste ta till lite omoget snack här. Men han låter som en autistisk bög på speed..

Jag blir lite smått illamående när jag hör den på radion eller ser skiten på tv'n.. Han ser dessutom ut som en aids-sjuk stackare.

Lär ju motverka att kunder vill handla hos dem 8-)
Citera
2009-10-20, 10:44
Medlem
core_s avatar
Övrigt > Reklam (möjligtvis)
/Mod
Citera
2009-10-20, 11:04
Medlem
otec_sates avatar
Såg en snutt ur denna reklam på TV för någon dag sedan. Är snubben som snackar snabbt i reklamen samma snubbe som var med i Talang 2009 (2008?) eller vad nu det programmet heter?
Citera
2009-10-20, 12:01
Medlem
Disco Moskvas avatar
Jag har sett den ett antal gånger nu, har fortfarande inte en aning om vad företaget sysslar med. Underbetyg.
Citera
2009-10-20, 12:06
Medlem
Då även jag stör mig något så otroligt på den skit reklamen vart jag tvungen och ta reda på vad dem sysslar med så man verkligen kan hålla sig borta från dem. Skulle vilja påstå att dem tillhör samma genre som biltema, harald nyborg, jula osv... eller ja det var den uppfattningen jag fick efter att ha spenderat 10s på deras hemsida.

Nej då handlar jag hellre på skit-tema än på wurth.
Citera
2009-10-20, 21:11
Medlem
bumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otec_sate
Såg en snutt ur denna reklam på TV för någon dag sedan. Är snubben som snackar snabbt i reklamen samma snubbe som var med i Talang 2009 (2008?) eller vad nu det programmet heter?

Var faktiskt inne på detta själv, eftersom det faktiskt såg ganska likt ut..
Riktigt störig skitreklam ändå..
Citera
2009-10-21, 00:18
Bannlyst
wyrth.... wyrth...?

Fan var det inte Wyrth som tillverkade små burkar med smörjolja, som man sprayade på fisringar?.. Hur går den sambanden ihop med den där reklamen och den "smörjbranchen"?.. Jag ser inga samband härdåra!
Citera
2009-10-21, 12:21
Bannlyst
Retard reklam, varför snackar han så fort för? Finns ingen mening, vara jobbigt och irriterande.
Citera
2009-12-07, 22:37
Medlem
Buddy Hollys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otec_sate

Japp! Det är han.
Citera
2009-12-10, 22:07
Medlem
franges avatar
Bra jobbat av dem. Tidigare hade jag absolut inte någonting emot Würth som företag och var då och då kund hos dem.

Men nu - efter den där sjukt irriterande reklamen - kommer jag aldrig i helvete ta i ett enda verktyg som kommer därifrån, likväl konstant avråda alla andra från att handla ifrån dem.
Citera
2009-12-16, 00:34
Medlem
Ozmeisters avatar
Det var ju inte så farligt, det var dock en kass reklam, men lågvattenmärke, nja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in