Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-10-20, 00:40
  #1
Medlem
JerryCottons avatar
Landade på Tegel i Berlin med ett par kollegor tidig fredag eftermiddag, målet med resan var Venus Berlin mässan, det var ju trots allt en "affärsresa".

Vi tog taxi till Abba Hotel, Lietzenburger Str. 89, nytt och fräscht, rekommenderas varmt. Efter den obligatoriska drinken ur minibaren och en koll på TV-kanalerna så gick vi ut och käkade gott med tillhörande tysk öl.

Efter maten blev det inköp av alkoholhaltiga drycker på närliggande Lidl, billigt man kanske inte det sortimentet man önskade sig. Upp på hotellrummet för några groggar och en dusch innan vi gav oss ut i nattlivet.

Första stoppet var en italiensk krog där jag drack vin och polarna tog sig var sin öl. Bartendern var en bögig turk som kunde lite svenska.

Ganska tråkigt klientel där så vi knallade vidare och kom till en högborg inom tysk erotik, Beate Uhse på Joachimstalerstr. 4 / Kantstr. 5. Tog en sväng in och kollade in utbudet, inte så märkvärdigt, dock kul att de hade en bar. Många unga par inne som köpte "leksaker" inför helgens övningar.

En kort visit på Beate Uhse fick räcka då vi ville vidare för lite party och hamnade på Maxxim Club på Joachimstaler Str. 15. Skönt stället med dans på borden och fina tjejer.
Efter några timmars party så ville vi se lite naket och gick till Mazurka Bar på Lietzenburger Str. 74 som vi hade spanat in tidigare på dagen.

Stället visade sig vara en riktig rip off, typ Royal eller vad stället i Sthlm heter, tjejerna ville ha skumpa för 120 euro o.s.v... Tackade för mig och gick till hotellet för sömn. Ena polaren hade hånglat med någon rumänska efter lite skumpa och han sade sig vara kär och den andre hade blivit haffad av en som han kallade "fet jävla negerkärring" som hade hållit honom i sitt våld.

Vad kan man förvänta sig om ett ställe som ligger på en hotellgata?

Betyg för Mazurka -1

Lördagen startade 09.00 med stadig hotellfrukost, en Treo Comp, dusch och en kort tripp på stan innan vi åkte till resans egentliga mål, Venus Berlin mässan. Mötte några leverantörer men annars så gick mässan i nöjets tecken, öl, stripp och dildoshower, fick en påse med gratisporr från Purzel Video av en gammal tysk p-skådis, kommer inte ihåg vad hon heter.

Mycket roligt att se på, Erotikmässan i Alvik go home!

Efter 5-6 timmar på mässan så var det dags att åka till hotellet men först åkte vi och handlade dryckjom som avnjöts på hotellrummet. En av kollegorna däckade mer eller mindre men jag och chefen hade precis kommit igång.

Han frågade vart vi skulle gå och jag tyckte Artemis skulle vara en god idé, den var inte svårsåld. Hoppla, taxi till Artemis!

Klockan var runt 22.30 när vi anlände klassisk mark. Planen utanför Artemis såg ut som en ingång till ett billigare hotell. Mottagandet i receptionen var ju milt sagt ganska svalt och oproffsigt. Inga onödiga leenden där inte, bara ett snabbt upprabblande av reglerna. När vi frågde något så var det nästan som "The Soup Nazi" skulle varit på andra sidan disken.

Nå väl, vi fick våra nycklar samt armband och begav oss till omklädningsrummet, drog på oss badrocken och tog en snabb tur genom faciliteterna innan vi gick ner till bastu och poolvåningen längst ner.

Först en snabb dusch och sedan bastade jag alla ut ur den finska saunan, uppskattades inte av alla! Några tappra försökte sitta kvar. Efter ca. 40 min. bastande blev det ett dopp i poolen och en öl samt span efter ev. kandidater. Riktigt hög klass på damerna.

Efter en välförtjänt relax efter den hårda mässdagen begav vi oss till p-bioavdelningen där random p-rulle visade på en skärm. Ganska så snabbt kom det tjejer som erbjöd sina tjänster.

Den förste som kom fram till mig var en lite äldre (35+) östtjej som hade svårt att ta ett nej och blev nästan otrevlig när jag avböjde hennes tjänster. Hon var på tok för gåpåing, en sådan som inte kan dölja att hon bara vill ha stålarna så fort som möjligt.

Polaren fick en naken brud i knät som började gnida sig mot honom och han gick sin väg med henne till rummen bakom biosalongen. Ålder på tjejen ca. 30, hon var från Rumänien, utseende och kropp en sjua. Performance vet jag inte men det var visst godkännt.

Snart så dök en mörkhårig goding upp och vek undan min badrock och sade att den där måste vi ta hand om. Gick med henne till ett rum bakom salongen. Tjejen var vacker, lite Alyssa Milano stuk, 28 år och från Bulgarien, kommer inte ihåg namnet.
Hon började med att bjuda mig på lite choklad! Sedan följde en ganska sedvanlig rutin, BJ med kådis, ritt o.s.v... När vi närmade oss halvtimmen så insåg hon att jag inte ens var nära att komma då satte hon in en attack med glidmedel och snabbrunk.

Inte alls min melodi, insåg att jag inte kommer att komma inom en snar framtid, ville inte pröjsa för extratid. Tackade för mig och vi gick upp till safetyboxen och pröjsade henne 60 €. En vacker och trevlig tjej som gjorde det som förväntades, inte mera.

Looks 8/10
Bemötande 8/10
Performance 7/10

Tog en dusch, gick till buffén och käkade lite.
Beställde en öl i stora baren och snackade lite med polaren och spanade in tjejer. Här finns verkligen allt, tighta negresser, asiatiskor o.s.v. Han var riktigt nöjd med att få tömma då han klagat över sin kåthet i ett par dagar och ville till hotellet.

Jag ville ha mera och gick ner till biosalongen och satte mig. Efter ett par minuter så började någon kyssa mig i nacken och nafsa i mitt öra och viskade;
-Hello how are you.

-I´m just fine... och hon forsatte att kyssa och slicka min nacke.

Det visade sig vara den snyggaste tjejen jag sett på hela kvällen, latinamerikanskt utseende, fast hon var bulgariska. Hon hette Paula om jag minns rätt och var 23 år. Hon påminde Shakira till utseende så att ni får en bild framför er. Kroppen var otrolig, alla kurvor på rätt ställen och ett par fantastiska bröst. Hennes kropp var verkligen fulländad.

Jag var inte svårflörtad och följde med henne omedelbums, men sa att jag hade ett problem för kvällen, att jag inte kom med förra tjejen. Paula sa att hon hade garanti, vilken slags frågade jag? I´ll make you cum, I guarantee that! Dagens bästa erbjudande!

Hon börjde med hångel och att massera min kropp och gick vidare till pungen med smek och sug. Hon utförde en otrolig deepthroat utan kådis samtidigt som hon masserade kulorna. Sedan var det gummihuva på och penetration, hon var riktigt tight och man kände hur hennes slidmuskler flexade. Nog hade hon rätt, inom halvtimman så hade jag kommit. Efteråt så låg vi och kelade och snackade, hon var riktigt rolig!

Bestämde mig för att ta en hel timma till med henne, inget jag ångrade, skulle kunna tagit hela dagen med denna donna! Vi gjorde allt man kan tänka sig, drog över timman efter att jag kommit en andra gång. Vi låg och gosade på slutet men hon stressade inte för det och hon tog inte något extra för detta.

Gick upp och hämtade pengar och hon frågade när hon får se mig igen.

Betyg 10/10 i alla kategorier, den bäste jag haft!

Tog en dusch, gick till omklädningsrummet, mötte min polare som kommit på bättre tankar och även han hade tagit ett nytt nummer. Någon italienska som hade varit toppen.

När vi lämnade stället så stod Paula utanför omklädingrummet och gav mig en puss!

På utvägen så mötte vi en bekant som vi morsade på. Tog en taxi till närmaste kebabhak för en dönerkebab och en öl innan vi drog oss till hotellet för välbehövlig sömn.

Söndag eftermiddag var det hemfärd, trött, mör men lycklig. Blir nog ett återbesök på Artemis ganska så snart! Mazurka Bar får vänta förgäves på mitt nästa besök.
__________________
Senast redigerad av JerryCotton 2009-10-20 kl. 01:17.
Citera
2009-10-20, 01:00
  #2
Medlem
Tur att du väntade med tömningarna till rätt ställe och rätt tjej. Själv var jag jävligt nöjd med Artemis när jag var där för några veckor sedan. Men min sexuella dagsform var tyvärr inte den bästa... Upplevde dock bemötandet i receptionen som bättre än vad du verkade göra. Det var en ung tjej som stod där, och hon var hur trevlig som helst. Hon tittade litet underfundigt och smågenerat på mig när jag utpumpad skulle gå därifrån, och slängde nyckeln på bänken och bad henne klippa av bandet runt handleden... Artemus, ett ställe att återvända till...
Citera
2009-10-20, 01:22
  #3
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Artemus, ett ställe att återvända till...

Freudiansk felskrivning?
Citera
2009-10-20, 06:27
  #4
Medlem
BlueStars avatar
Grattis till en härlig upplevelse, JerryCotton! Var det här ditt första FKK-besök, och kanske t.o.m. fösta gången du köpte sex?
Citera
2009-10-20, 06:33
  #5
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Grattis till en härlig upplevelse, JerryCotton! Var det här ditt första FKK-besök, och kanske t.o.m. fösta gången du köpte sex?

Varken första FKK-besöket eller första sexköpet. Men väl det första besöket på Artemis, antagligen inte det sista!
Citera
2009-10-20, 06:39
  #6
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Varken första FKK-besöket eller första sexköpet. Men väl det första besöket på Artemis, antagligen inte det sista!

OK. Hur tycker du Artemis står sig i jämförelse med de andra FKKs du besökt och vilka är de?
Citera
2009-10-20, 16:22
  #7
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
OK. Hur tycker du Artemis står sig i jämförelse med de andra FKKs du besökt och vilka är de?

Artemis slår de två andra som jag varit till, FKK Stuttgart Phönix och FKK-Safari Stuttgart, med hästlängder gällande allt.
Citera
2009-10-20, 20:12
  #8
Medlem
Herregud, inom vilken bransch jobbar du med? vilken cool chef du har.
Hade jag föreslagit en sån resa med min chef så hade jag nog fått sparken.

Tack för din rapport. Det är alltid kul att läsa.

Fan vad jag är avundsjuk på er killar som har besök dessa klubbar.
Dessa klubbar verkar vara så jäkla nice.

Jag har aldrig besökt en glädjeflicka. Personligen tycker jag att vatten och fitta ska vara gratis. Men lyckas jag inte att raggar upp en 10 poängare på nån krog så får det nog blir ett besök i Berlin eller Frankfurt.
Citera
2009-10-23, 21:50
  #9
Medlem
Tack!

Tack för en trevlig och välskriven rapport. Undrar om man kunde bosätta sig på Artemis. Där finns väl egentligen allt man kan behöva.
Citera
2009-10-24, 03:48
  #10
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pols99
Herregud, inom vilken bransch jobbar du med?
Jobbar inom "erotikens värld".

Citat:
Ursprungligen postat av Pols99
vilken cool chef du har.
Ja, han är en riktigt skön snubbe!

Citat:
Ursprungligen postat av Pols99
Hade jag föreslagit en sån resa med min chef så hade jag nog fått sparken.
Mitt tips, byt chef!
Citera
2009-10-24, 03:54
  #11
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGenial
Tack för en trevlig och välskriven rapport. Undrar om man kunde bosätta sig på Artemis. Där finns väl egentligen allt man kan behöva.

Tackar!
Ja, jag skulle kunna bosätta mig på det stället, kvinnor, mat, dryck och relax under samma tak! Finns även ett gym men sparar helst mina krafter åt andra övningar! Låångt från det underbara svenska förmyndarsamhället!
Citera
2018-10-24, 15:12
  #12
Medlem
Härlig rapport från Artemis, ja måste dit nästa gång. Har varit på Erlebniswonung o porsche, men detta slår nog allt.👍😛
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback