Fula Gubben har COPYRIGHT på denna beskrivning av Lisbeth, från min gamla hyllningssida med stenhårda "reality caps" (foton av TV-rutan) av Libban. Jag är dock beredd att dela med mig av denna beskrivning, så kör hårt.
Nu har jag gjort min manliga medborgerliga plikt och röstat på Lisbeth. Hon är en riktigt fining. Träffade henne på en krog för något år sedan. Hon var söt och kort, förlåt kårt ska det vara, nääää, förlåt kåt ska det förstås vara. Vi hade en underbart passionerat romantisk natt tillsammans. Hon gillade att få den i tvåan. Mysigt!
Jag sprang på fröken både i måndags på en fest och igår ute på stan.
Bägge gångerna spatserade hon i ruuuuuuskigt sexiga HÖGA klackar.
Hon röker Marlboro Lights om nån undrar.... i alla fall till fest...
Nu har jag gjort min manliga medborgerliga plikt och röstat på Lisbeth. Hon är en riktigt fining. Träffade henne på en krog för något år sedan. Hon var söt och kort, förlåt kårt ska det vara, nääää, förlåt kåt ska det förstås vara. Vi hade en underbart passionerat romantisk natt tillsammans. Hon gillade att få den i tvåan. Mysigt!
Var är FBs mer bevandrade omröstningsexperter???
Lisbeth ligger ju bara 4:a!!! Jag önskar att jag besatt tillräcklig datakunskap för att göra det själv men allt jag kan bidra med är att rösta från 6 olika datorer här på min arb.-plats.
Katarina Sandström (21.2 %) (hur i h:vete??!?!?!, Riggat från annat forum??)
Marika Lagercranz (13.9 %) (För 15 år sedan kanske...)
Margot Wallström (12.1 %) (SAP-net har skickat ut en likande appell)
Lisbeth Åkerman (11.8 %) (Bara 4:a, så här får det inte sluta!)
Cristina Stenbeck (11.1 %) (Åtminstone en som har något att utmana med)
Maria Wetterstrand (10.9 %) (En % efter Lisbeth? Svea Rikes befolkning mår inte bra!)
Gudrun Schyman (4.7 %) (Eftersom det är aftonbladet får man acceptera att även arga feminister röstar, och det finns ju en del...)
Ebba Lindsö (4.2 %) (Är en bra bit över 50 men visst skulle det väl funka efter en sexpack och ett par timmars porrsurf)
Annika Falkengren (3.7 %) (Se Ebba fast fulare..)
Birgitta Ohlsson (2.7 %) (Tack och lov verkar FP har bränt sig på dumheter på Internet och fanskapet ligger där hon ska!)
Ebba Witt-Brattström (2.3 %) (ung. var femtionde person röstar på Ebba... Nog sagt)
Sara Stridsberg (0.7 %) (Vet ärligt talat inte vem det är...)
Suzanne Osten (0.6 %) (En röst på henne är två för mycket, vidrig rakt igenom)
När jag nu uppdaterar hoppas jag sannerligen att det förändrats... Vänta...AHHHHAAA, Lisbeth har tagit sig upp på tredje plats 0,1 före Margot men detta duger inte. Fredagen riskarerar att bli helt outhärdlig.
Starta "Operation Lisbeth I-Topp" nu!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!