• 1
  • 2
2009-10-19, 21:58
Medlem
Knaffells avatar
Har tänkt testa Activate i syfte att höja min prestationsförmåga.

Hade tänkt använda preparatet vi de tillfällen man måste plugga till tentan man har morgonen därpå, men "glömt" plugga och då måste sitta uppe hela natten.

Kanske även till de gånger man legat lite på latsidan och plötsligt har en fyra sidor lång uppsats att skriva och endast några få timmar kvar till deadline.

Eller varför inte rent av till prov/tentor för att koncentrera och fokusera bättre...

Vad tycker ni ? Tror ni det funkar? Har ni testat, hur var det?

Någon som kanske kan komma med en "tripprapport" (om man nu kan kalla det för det)?

Tror att jag även kan fråga var man kan få tag i detta preparat då (vad jag vet) det lagligt och därmed inte strider mot någon utav forumsreglerna.

Ifall ni vet vilka som säljer detta preparat får ni gärna berätta om hur företaget/sajten var, om de hade snabb leverans, om ni blev blåsta etc.

Om detta mot förmodan skulle strida mot vad FB anser vara rätt får en mod gärna kontakta mig så att jag kan ändra min frågeställning.

Tack på förhand //Mvh
Citera
2009-10-19, 22:06
Medlem
Vad har detta med doping att göra?
Citera
2009-10-19, 22:09
Medlem
Knaffells avatar
Ber om ursäkt om tråden är fleplacerad, har faktiskt letat och inte kommit fram till något bättre ställe.

Mod får gärna flytta denna tråd till dess rätta plats...
Citera
2009-10-19, 22:11
Medlem
Lugnt, hehe. Tror du får bättre svar i övriga droger/centralstimulantia.
Citera
2009-10-19, 22:14
Medlem
Knaffells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Lugnt, hehe. Tror du får bättre svar i övriga droger/centralstimulantia.

Fan !!! Var sååååå *håller pekfingret tryckt mot tummen* nära på att posta denna tråd i centralstimulantia avdelningen...
Citera
2009-10-19, 22:31
Medlem
efedrin funkar bra till plugga dock olagligt:P annars funkar kaffe/redbull
Citera
2009-10-19, 22:32
Bannlyst
dessutom är det inte tillåtet med kranfiske. Om det är olagliga saker du vill köpa dvs.

För övrigt kan jag rekommendera efedrin för de sena kvällarna för extra energi. Blir lite lagom speedad sådär. Funkar även inför tentorna.
Är du nervös på tenta så är betablockers en idé.

Fast egentligen rekommenderar jag inte betablockers då jag anser det vara lite overkill.
Citera
2009-10-19, 22:37
Medlem
Knaffells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zatacka
dessutom är det inte tillåtet med kranfiske. Om det är olagliga saker du vill köpa dvs.

För övrigt kan jag rekommendera efedrin för de sena kvällarna för extra energi. Blir lite lagom speedad sådär. Funkar även inför tentorna.
Är du nervös på tenta så är betablockers en idé.

Fast egentligen rekommenderar jag inte betablockers då jag anser det vara lite overkill.

Haha, men kan inte betablockers även leda till att man blir lite väl slapp och kanske inte kommer ihåg/lyckas med alla frågor...
Citera
2009-10-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfreak
efedrin funkar bra till plugga dock olagligt:P annars funkar kaffe/redbull

Efedrin är inte olagligt.
Citera
2009-10-19, 22:44
Medlem
Knaffells avatar
Kan det vara Activate dem pratade om på nyhetsmorgon på SVT för cirka 1 år sedan ?

De pratade ju om en laglig "drog" som många studenter hade börjat ta, för att göra pluggandet mer effektivt ?

De sa även att den egentliga anledningen för tillverkandet utav pillret/drogen var Alzheimerssjuka...något om att det förbättrade sättet hjärnan hanterade minnet...
Senast redigerad av Knaffell 2009-10-19 kl. 22:49.
Citera
2009-10-19, 22:47
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Kolla om du hittar nått i övriga droger.
Citera
2009-10-19, 22:50
Medlem
Knaffells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Kolla om du hittar nått i övriga droger.

Har letat ett bra tag men har inte hittat något.

Skulle bli förvånad men tacksam om någon lyckades hitta någon informativ tråd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in