Hjlp, kra flashback.
Min dator (av ngon sort med windows XP) blir bara segare och segare fr varje dag som gr, knns det som. Det kan ta upp emot 5 minuter att bara starta winamp exempel..
Finns det ngot jag kan gra? :/
Senast redigerad av sjuklingen 2009-10-19 kl. 21:18.
Grabben kom och sttte till mig i flyttningen, men r RPs fr flytt till MS -> Support.
Tnk bara p trdmnet s slipper vi alla flyttningar av trdar
D testar vi shr d:
Operativsystem (2000, Xp, Vista, Win7): XP Service Pack: 3 Antivirus: NOD32 Brandvgg: Mrkesdator eller sjlvbyggd: Jag har faktiskt INGEN aning, ehe. Problembeskrivning: Datorn r s fruktansvrt seg. Tar vldigt lng tid att starta program, flytta runt p filer osv. Felmeddelande: Frskt hittills: Rensa bort lite "skit-program" som jag inte anvnder lngre.
Operativsystem (2000, Xp, Vista, Win7): XP Service Pack: 3 Antivirus: NOD32 Brandvgg: Mrkesdator eller sjlvbyggd: Jag har faktiskt INGEN aning, ehe. Problembeskrivning: Datorn r s fruktansvrt seg. Tar vldigt lng tid att starta program, flytta runt p filer osv. Felmeddelande: Frskt hittills: Rensa bort lite "skit-program" som jag inte anvnder lngre.
Formatera, installera om. Det r vl det bsta man kan gra.
... vnta, va? Jag r inte s vrst smart nr det kommer till datorer..
ppna Den hr datorn hgerklicka i fnstret och sedan fr du upp ett fint litet fnster. leta fram fliken verktyg och dr hittar du disk fragmenteraren. Kr den s ska du se att det frhoppningsvis gr bttre.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!