2009-10-19, 06:31
Medlem
vet att jag inte har skrivit hr frr, och det verkar som att frsta trden fr bli i support-delen, har sedan jag ftt min dator inte kunnat installera directx 9.0c, ven d det str att mitt kort minst ska klara det, har testat genom microsofts webinstaller, installer frn olika skivor, och ven nerladdad vanlig installer, men ingen funkar

ibland d jag frsker fr jag upp "installationen slutfrdes ej", men fr det mesta d det str att det funka fr jag upp "det hr programmet kan ha installerats med fel instllningar", s kan man ven vlja att installera med rtt instllningar, men d blir det samma resultat som tidigare, dvs , installationen slutfrdes ej

har skrivigt i supporten p ett annat forum med, men ingen verkar veta hur man ska fixa detta, kollade med en p jobbet som tipsade om att man ska avinstallera dx10 som kommer med vista, och sen installera dx9.0c, s ska det tydligen funka, men d vill jag avinstallera det utan att massa saker i registret, etc ligger kvar och spkar, hjlp?
Citera
2009-10-19, 06:33
Medlem
Dust0rs avatar
Har du redan DX10 installerat behver du inte bry dej om DX9 d DX r baktkompatibelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in