Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-19, 06:31
  #1
Medlem
vet att jag inte har skrivit här förr, och det verkar som att första tråden får bli i support-delen, har sedan jag fått min dator inte kunnat installera directx 9.0c, även då det står att mitt kort minst ska klara det, har testat genom microsofts webinstaller, installer från olika skivor, och även nerladdad vanlig installer, men ingen funkar

ibland då jag försöker får jag upp "installationen slutfördes ej", men för det mesta då det står att det funka får jag upp "det här programmet kan ha installerats med fel inställningar", så kan man även välja att installera med rätt inställningar, men då blir det samma resultat som tidigare, dvs , installationen slutfördes ej

har skrivigt i supporten på ett annat forum med, men ingen verkar veta hur man ska fixa detta, kollade med en på jobbet som tipsade om att man ska avinstallera dx10 som kommer med vista, och sen installera dx9.0c, så ska det tydligen funka, men då vill jag avinstallera det utan att massa saker i registret, etc ligger kvar och spökar, hjälp?
Citera
2009-10-19, 06:33
  #2
Medlem
Dust0rs avatar
Har du redan DX10 installerat behöver du inte bry dej om DX9 då DX är bakåtkompatibelt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback