2011-09-04, 22:37
Bannlyst
Hur länge räcker 3g, är 20 ikto mer "värt"?
Citera
2011-09-05, 15:49
Medlem
Helt klart Krypton från min sida iaf. Då tramadol inte ger mig någon effekt alls. Bara biverkningar. Dock tar det ju bort abstinensen när jag är utan sub iofs. Men jag själv tycker att Krypton slår både sub och tramadol, rakt av.

Borde väl finnas någon som säljer detta inrikes med tycker man? Det är ju ändå en RC som många fastnade för, på gott och ont. Liksom. alla dessa rc's som liknar tjack, finns det ju mängder av. Men just opioid-rc's står det helt stilla kring. Förutom just o-dt då, men då finns ju inte det att få tag i inom landet längre.

Ot: Vad skulle hända om ett paket med ca 10g rent o-dt skulle fastna i tullen? Nån som vet?

mvh
EES
Citera
2011-09-05, 15:52
Medlem
abccbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EES
alla dessa rc's som liknar tjack, finns det ju mängder av. Men just opioid-rc's står det helt stilla kring. Förutom just o-dt då, men då finns ju inte det att få tag i inom landet längre.

Visst finns det RC-opioider. Anledningen till att det är svårt att få tag på dom är med största sannolikhet att inga försäljare vill ha massa dödsfall på sitt samvete!
Citera
2011-09-05, 17:32
Medlem
The Heirophants avatar
Krypton finns fortfarande här:

http://www.drift-headshop.com/kratom.html

Men de verkar vara i slutet av sitt lager de också...
Citera
2011-09-05, 20:24
Bannlyst
Hur doserar man krypton? Kommer det flytande? Insulinpump? För det har jag

Och antar att ruset är likt ett opiat rus, vilket är det mest likt då, ni som provat en hel del opiater..
Citera
2011-09-06, 00:59
Medlem
abccbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Hur doserar man krypton? Kommer det flytande? Insulinpump? För det har jag

Och antar att ruset är likt ett opiat rus, vilket är det mest likt då, ni som provat en hel del opiater..

Krypton är pulveriserat kratom, besprutat med ODT. Du kan bomba det men slår på bättre om du blandar ut det i vätska och dricker. Kaffe funkar kanon eftersom det maskerar smaken en hel del. Börja med 0.4g ungefär. Man vet ju inte hur mycket det är man får i sig eftersom kvaliteten kan variera. ODT är en opioid så absolut liknar det ett opiatrus. Tycker den är svår att jämföra med någon annan opioid men med pistolen mot huvudet skulle jag säga tramadol. Fast ett mycket grövre rus. Ett mycket bättre rus!
Citera
2011-09-06, 12:01
Medlem
KennethBergwalls avatar
Krypton har en rätt stark stimulant-effekt, ungefär som koffein, och jag undrar om det inte är koffein med i "besprutningen" också. Hur som helst så tog denna "fultjack"-känsla över de sista gångerna jag tog Krypton, så att den sköna Tram-euforin ersattes av rusande blodtryck, hjärtklappning och yrsel... nej tack.

Krypton tas t ex utblandat i ett litet glas vatten, 0.5 g är lagom start-dos om jag minns rätt. Det är en drog som definitivt funkar, därom råder ingen tvekan.
Citera
2011-09-06, 19:57
Medlem
Dollhouses avatar
Krypton spottar Tramadol i ansiktet och knullar det i röven, rent potensmässigt. Sen skiljer sig rusen åt en hel del (även om de också har mycket gemensamt), och att vissa föredrar det lite "renare", mjukare och lugnare tramruset är inget konstigt. För mig var Krypton en perfekt upp/ner-blandning som var lätt att nodda på, medan Tramadol bara är skönt helt enkelt.
Citera
2011-09-06, 20:10
Medlem
Testade rent o-dt idag. Tar vanligtvis 4mg sub dagligen. Så jag började med 50mg och ökade snabbt upp till 250mg, samt tog 1,5mg sub.

Och ja. nog fick jag kryptonkänslan allt, men jag skulle nog behövt mer pga min tolerans på subben.
Men dock blockerar ju inte sub o-dt, så dom boostar ju varandra, vilket gav ett mer euforiskt rus.

Men jag kan tänka mig att det hade känts bättre om jag fått testa o-dt utan sub alls i kroppen, då den gör att ruset av o-dt (krypton) blir mindre framträdande. Har jag fått för mig. Så var det när jag gick från sub till krypton förr i tiden iaf, då jag bara behövde runt 2g krypton om dagen, eller lite mindre än 1mg sub för att hålla mig frisk, och även få lite rus.

Nu har jag totalt tagit 3mg sub och 500mg o-dt idag. Samt mina vanliga dos ikto. Och mår mycket bättre än jag vanligtvis gör Mycker mer eufori, och det känns mer "riktig" opioid, än bara sub.

Men lite mer än 500mg o-dt skulle jag nog behövt. Tror detta var utbankat också, såg så ut iaf. Rent o-dt ska väl vara väldigt potent vid små doser, eller har jag fel där kanske?

mvh
EES
Citera
2012-08-05, 05:05
Bannlyst
Men Kratom är väl inte Krypton? Är Kratom lagligt? För Krypton är ju klassat..

Och vilket rus ger Kratom om man får fråga?

Denna sida säljer det ju fortfarande: http://www.drift-headshop.com/kratom.html
Senast redigerad av d-boll 2012-08-05 kl. 05:07.
Citera
2012-08-05, 07:17
Medlem
Ursäkta min fråga men vad är kratom ? Har googlat och läst tråden men undrar
om det är något som är smärtstillande eller bara ger ett rus ?

Om jag frågar var man får tag på det ligger jag väl risigt till men jag menar inte
till vem, det är för nytt för mig och skulle inte våga. Utan blir bara lite nyfiken
på det då jag aldrig har hört talas om det.
Citera
2012-08-05, 13:38
Medlem
Emmelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Men Kratom är väl inte Krypton? Är Kratom lagligt? För Krypton är ju klassat..

Och vilket rus ger Kratom om man får fråga?

Denna sida säljer det ju fortfarande: http://www.drift-headshop.com/kratom.html

Kratom är en medicinalväxt och är helt korrekt inte synonym med krypton. Krypton är en beredning av kratom som vanligtvis innehåller en tillsats av O-desmetyltramadol.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kratom

Krypton är klassat sedan mars/april 2011 och kratom är klassat sedan september 2011.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/re...og_6037011.svd
http://drugsmart.com/artiklar/om/ovr...kotikaklassade

Vilket sorts rus kratom ger har jag villigt lov att överlåta till någon med erfarenhet att beskriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in