Testade rent o-dt idag. Tar vanligtvis 4mg sub dagligen. Så jag började med 50mg och ökade snabbt upp till 250mg, samt tog 1,5mg sub.
Och ja. nog fick jag kryptonkänslan allt, men jag skulle nog behövt mer pga min tolerans på subben.
Men dock blockerar ju inte sub o-dt, så dom boostar ju varandra, vilket gav ett mer euforiskt rus.
Men jag kan tänka mig att det hade känts bättre om jag fått testa o-dt utan sub alls i kroppen, då den gör att ruset av o-dt (krypton) blir mindre framträdande. Har jag fått för mig. Så var det när jag gick från sub till krypton förr i tiden iaf, då jag bara behövde runt 2g krypton om dagen, eller lite mindre än 1mg sub för att hålla mig frisk, och även få lite rus.
Nu har jag totalt tagit 3mg sub och 500mg o-dt idag. Samt mina vanliga dos ikto. Och mår mycket bättre än jag vanligtvis gör

Mycker mer eufori, och det känns mer "riktig" opioid, än bara sub.
Men lite mer än 500mg o-dt skulle jag nog behövt. Tror detta var utbankat också, såg så ut iaf. Rent o-dt ska väl vara väldigt potent vid små doser, eller har jag fel där kanske?
mvh
EES