Citat:
Ursprungligen postat av dundundun
okejokej
jag brukade krypton en lång tid. vissa månader varje dag och andra varannan.
Hade under denna tid även tramadol. så vissa dagar fick krypton stå tillbaka för tram. och gissa vad? jag upplevde tramadol som skönare!!!!!! och vissa dagar hade jag oxy, och gissa vad? oxy är 10ggr skönare än tramadol och 20ggr skönare än skräp-krypton.
Tror många upplever en sorts "RUSNOSTALGI" bara för att ett av innehållen i krypton blev klassat och de nu inte kan få tag i sin Förstagångsdrog särskilt lätt.
Tramadol bryts ned i exakt samma metabolit, fast det visste ni ju redan men ni tjatar fortf på att krypton var såååå mkt skönare. noobs
hejohå.
Gått på Tramadol/Kodein 3år före Kryptonet, varje dag i doser 600mg+ och vid tiden för WorldTramadol på 1-2g/dag
Gick på Krypton varje dag i ett år, på slutet runt 9g/dag
Går återigen på Tramadol/Kodein.
Tror nog jag klarar av att känna skillnad så sluta spela allan, att sen jämföra med Oxy är ju ett jävla skitsnack. Vad har det med saken att göra?
Krypton innehöll O-Desmetyltramadol, som INTE är samma sak som "ren" Tramadol utan mycket starkare. Tramadol bryts ner i den metaboliten men är INTE samma sak som att ta den rent.
"Now, once the Tramadol has been metabolised in the liver, it's M1 metabolite (odesmethyltramadol) then binds to the aforementioned opioid receptors causing a much more powerful euphoria (200x more potent than that of morphine), however, the amount of odesmethyltramadol is quite small, so the potency is relative"
Källa:
http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=120976
Vidare finns Krypton fortfarande att köpa utanför Sverige så "Nostalgi" vet jag inte var du fått ifrån att det skulle vara..
Men fortsätt du spela allan med ditt "nästan varje dag bruk" om det nu är så coolt, du som inte är "noob"? (är det nån tävling vem som tagit det längst eller vad? Vet inte vad som skulle vara "coolt" med att man missbrukar?)..