• 1
  • 2
2004-01-13, 14:18
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Hur ska jag göra för att kunna prata med flera personer samtidigt i MSN med webkamera och ljud?
Citera
2004-01-13, 19:48
Medlem
safts avatar
Skaffa 6.1:an så ska det funka fint, bara att trycka på den lilla iconen för kameran och den för ljud så startar koversationen.

Föresten får du nåt fel meddelande när du gör det eller vad?

//Saft
Citera
2004-01-13, 19:54
Medlem
Kamera vet jag att man kan köra med 6.1 med flera st.

Ljud vette fasen, du får prova det med 6.1
Citera
2004-01-13, 19:55
Bannlyst
Har för mig att man bara kan ha på kameran för en konverstion..
Citera
2004-01-13, 19:58
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Har för mig att man bara kan ha på kameran för en konverstion..

Nu vet du att man kan ha med flera

//Saft
Citera
2004-01-14, 00:28
Cold dead handss avatar
Jag har 6.1, men som Bizarre säger kommer det alltid fram att man bara kan ha ljud- eller kamerakonversation med en person åt gången.
Hur gör du Saft när du pratar med flera samtidigt? Alltså hur startar du själva konversationen?
Citera
2004-01-14, 12:57
Medlem
Loppans avatar
Kamera ska funka med flera. Ljud vet jag inte riktigt. Det är bara att du trycker igång din webkamera till alla du vill ha kamerakonversation med.
Citera
2004-01-14, 13:30
Medlem
Ljudkonversation med flera kan du nog glömma! Men kamera vet jag att man kan ha , eftersom jag brukar använda det själv. Jag bara trycker på knappen "starta visa webkamera"
Citera
2004-01-14, 13:55
Cold dead handss avatar
Ok, tack alla för hjälpen.
Citera
2004-01-14, 15:09
Medlem
safts avatar
Ungefär som jag beskrev det tidigare, öppnar en koversation med en person sen klickar jag på Kamera iconen.

Men nu märker jag att ljud inte alls gick, så jag tar tillbaka det. Men kamera går, hoppas det fixar sig.

//Saft
Citera
2004-01-15, 11:26
Medlem
alx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cold dead hands
Jag har 6.1, men som Bizarre säger kommer det alltid fram att man bara kan ha ljud- eller kamerakonversation med en person åt gången.
Hur gör du Saft när du pratar med flera samtidigt? Alltså hur startar du själva konversationen?

Alltså du kan ju sända webkamera till flera samtidigt i 6.1 MEN inte i flerpartschat. Men om du har ett fönster/person så går det finfint.. (egna erfarenheter)
Ljudet har absolut ingen aning om.
Citera
2004-01-15, 14:14
Medlem
Loppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alx_
Alltså du kan ju sända webkamera till flera samtidigt i 6.1 MEN inte i flerpartschat. Men om du har ett fönster/person så går det finfint.. (egna erfarenheter)
Ljudet har absolut ingen aning om.

Underbar förklaring
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här