2004-01-13, 13:41
Medlem
Har inte så mycket erfarenhet när det gäller rc's. Så vilken är det som gäller ? Nämn din favorit, behöver absolut inte vara psykedelisk...
Citera
2004-01-13, 17:30
Medlem
nxstys avatar
4-fmp definitivt. Det är ingen psykadelisk drog utan en centralstimulerande, fast det frilöser lite serotonin också så det påminner en aning om E. Tyvär är det svindyrt att köpa så det är inget man kan syssla med i nån större skala om man inte är rik
Citera
2004-01-13, 18:49
Medlem
Om man kollar på MD, vilket av dom 4 som säljs där funkar bäst? DXM antar jag? Men sen?
Citera
2004-01-13, 19:50
Medlem
sOBErs avatar
Håller med nxsty på alla punkter (tyvärr).
Citera
2004-01-14, 01:07
Medlem
porrpumpans avatar
halcion: Jag vet inte om du frågar bara för att du veta vilka RC's som vi andra tycker är bäst eller för att du vill veta vilka RC's vi andra tycker är bäst så du vet vad du ska testa för någon men men . Om det nu var som det sistnämnda så tycker jag inte att du ska testa t.e x 2C-E bara för att jag eller någon annan tycker det är en av dem bästa. Du ska testa dig fram eftersom alla har olika upplevelser på olika droger.

Personligen så tyckte jag att 2C-E var den bästa av dem alla. Mest visuell, psykedelisk och minst krävande på kroppen. Ta 5-Meo-DiPT t.e x som jag anser är lite väl jobbig på kroppen vid högre doser runt 25 - 30 mg.

Tack för mig!
Citera
2004-01-14, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
halcion: Jag vet inte om du frågar bara för att du veta vilka RC's som vi andra tycker är bäst eller för att du vill veta vilka RC's vi andra tycker är bäst så du vet vad du ska testa för någon men men . Om det nu var som det sistnämnda så tycker jag inte att du ska testa t.e x 2C-E bara för att jag eller någon annan tycker det är en av dem bästa. Du ska testa dig fram eftersom alla har olika upplevelser på olika droger.

Personligen så tyckte jag att 2C-E var den bästa av dem alla. Mest visuell, psykedelisk och minst krävande på kroppen. Ta 5-Meo-DiPT t.e x som jag anser är lite väl jobbig på kroppen vid högre doser runt 25 - 30 mg.

Tack för mig!
Tja, snarare det sistnämda, dom populäraste brukar ju vara dom bättre , 2C-E verkar ju intressant om man läser runt lite fast egentligen tror jag, att jag mer är ute efter eufori än psykedelisk....eller vafan, jag gillar både och
Citera
2004-01-14, 11:30
Medlem
porrpumpans avatar
Då kanske du borde satsa på ecstacy i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in